پیمانکار در تکمیل پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس اهتمام بیشتری داشته باشد

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به بازدید از بلوار ساحلی شرق بندرعباس، اضافه نمود: این بلوار به طول 24 کیلومتر، دارای لاین های مختلف تندرو، کندرو، محل دوچرخه سواری، پیاده روی، فضای سبز، نور و در مجموع بلوار متفاوتی در سطح کشور است.

پیمانکار در تکمیل پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس اهتمام بیشتری داشته باشد

فریدون همتی صبح امروز(21 فروردین ماه) در مورد جزئیات بازدید از پروژه های عمرانی در حال اتمام شهر بندرعباس، توضیح داد: تمامی کوشش ها در حال اجرا است تا فاز اول این بلوار هرچه زودتر به بهره برداری برسد و فازهای بعدی آن نیز شامل تکمیل پارک ها و بوستان های همجوار این بلوار است که زمین های آن در حال تخصیص است.

وی ادامه داد: چشم انداز بعدی این پروژه احداث جاده ساحلی از بندرعباس تا بندر تیاب شهرستان میناب است که بخشی از آن از تیاب تا حسنلنگی برای امسال در دستور کار تخصیص منابع قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان اعلام کرد: بلوار ساحلی شرق بندرعباس پروژه ای عظیم و کم نظیر است که تنها فاز اول آن با اعتبار و هزینه ای بالغ بر 1000میلیارد تومان در حال اجراست.

همتی با بیان اینکه این بلوار با یک کار جدید و مبتکرانه موجب دسترسی مردم به سواحل زیبای شرق بندرعباس می گردد، اظهار کرد: چهار پیمانکار در چهار قطعه این پروژه مشغول کار هستند و منابع و اعتبارات گوناگون برای آن تامین شده است و طی ماه های آینده با تخصیص منابع جدید کوشش می کنیم این پروژه عظیم و کم نظیر آماده بهره برداری گردد.

وی اضافه نمود: علاوه بر مزیت های گردشگری، اجرای پروژه بلوار ساحلی شرقی بندرعباس موجب تامین امنیت این منطقه می گردد.

استاندار هرمزگان بیان نمود: با توجه به اینکه سواحل شرق بندرعباس از مناطقی بود که قاچاق به وسیله آن صورت می گرفت، ایجاد این بلوار با نور و روشنایی مناسب و همچنین دسترسی و تردد مردم و مجموعه فعالیت هایی که در آن صورت خواهد گرفت، موجب برچیده شدن قاچاق از این منطقه می گردد و هم اکنون نیز در این زمینه تاثیرگذار بوده است و بر این اساس بود که شورای تامین استان نسبت به این موضوع ورود کرد و به شهرداری بندرعباس تکلیف شد که برای اجرای این پروژه اقدام کند.

استاندار هرمزگان همچنین از صدور دستورات جدید جهت سرعت دریافت فرایند اجرا و تکمیل پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس، اطلاع داد.

دکتر فریدون همتی پس از بازدید از پروژه های بیمارستان 531 تختخوابی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس، عنوان نمود: حجم گسترده ای از اقدامات به طور شبانه روزی در پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تمامی کوشش ها در این راستا است که این پروژه مهم و عظیم، تا انتها تیرماه امسال آماده بهره برداری گردد و در بازدید امروز نیز دستورات جدیدی جهت سرعت دریافت فرایند اجرا و تکمیل این بیمارستان صادر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 779

به "پیمانکار در تکمیل پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس اهتمام بیشتری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمانکار در تکمیل پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس اهتمام بیشتری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید