پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره موج سوم کرونا در سراسر اروپا

به گزارش اهدا بلاگ، صدر اعظم اتریش پیش بینی کرد که در سه ماهه ابتدایی سال آینده اروپا گرفتار موج سوم کرونا و افزایش چشمگیر مبتلایان خواهد شد.

پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره موج سوم کرونا در سراسر اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آر ان دی آلمان، سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش در سخنانی اعلام نموده که در سال آینده اروپا با موج سوم کرونا و افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا روبرو خواهد شد.

وی در مصاحبه با یک رسانه اتریشی پیش بینی کرد که در تابستان بازگشت به حالت عادی با توجه به واکسینه شدن افراد زیادی وجود خواهد داشت.

اولین دوزهای واکسن کرونای فایزر- بیونتک شب گذشته به اتریش وارد شد. این واکسن ها از آلمان و بلژیک به اتریش منتقل شده است.

واکسیناسیون علیه کرونا در اتریش هم مانند دیگر کشورهای اروپایی از روز یکشنبه شروع می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

از روز شنبه سومین قرنطینه سراسری سخت در اتریش برای مهار کرونا اعمال شده است. این قرنطینه تا 17 ژانویه در این کشور ادامه خواهد داشت.

صدر اعظم اتریش در سخنان خود گفت: سه ماهه ابتدایی سال 2021 مطمئنا همچنان اروپا با چالش سختی روبرو خواهد شد و موج سوم کرونا سراسر اروپا را فراخواهد گرفت و شمار مبتلایان به کرونا بار دیگر در بسیاری کشورهای اروپایی افزایش پیدا می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه نمود: بعد از آن من تصور می کنم به دلیل گرمای هوا و افزایش مداوم افراد واکسینه شده علیه کرونا اوضاع آرام تر گردد و انتظار دارم که در تابستان بتوانیم در بخش های زیادی به حالت عادی برگردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 601

به "پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره موج سوم کرونا در سراسر اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره موج سوم کرونا در سراسر اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید