تور چین ارزان: پکن از اعلان رسمی خاتمه جنگ میان سئول و پیونگ یانگ حمایت می نماید

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یونهاپ، یانگ جیچی عضو کمیته سیاستگذاری حزب کمونیست چین و دیپلمات ارشد این کشور، طی سخنانی گفت که پکن از پیشنهاد کره جنوبی برای اعلام خاتمه رسمی جنگ کره 1950-1953 حمایت می نماید.

تور چین ارزان: پکن از اعلان رسمی خاتمه جنگ میان سئول و پیونگ یانگ حمایت می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

جیچی با استناد به اظهارات اخیر رئیس جمهور کره جنوبی گفت: (ما) از فشار برای اعلام سرانجام جنگ حمایت می کنیم و معتقدیم که اعلام سرانجام جنگ به ارتقای صلح و ثبات در شبه جزیره کره یاری می نماید.

این مقام ارشد دولت چین در سفر رسمی به سئول با سوهون، رئیس امنیت ملی و مشاور امنیت ملی مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی نیز ملاقات و تبادل نظر کرد.

یکی از مقامات ارشد دولت کره جنوبی در خصوص این سفر به خبرگزاری یونهاپ گفت، یانگ در ملاقات با سوهون، تاکید نمود که پکن میخواهد در آینده، نقش سازنده تری در موضوعات مشابه داشته باشد.

در ماه سپتامبر، مون به سازمان ملل پیشنهاد کرد که دو کره، ایالات متحده و چین گرد هم آمده تا رسماً سرانجام جنگ در شبه جزیره کره را اعلام نمایند.

در همین حال، گزارش های منتشر شده نشان می دهند که سئول و واشنگتن رایزنی ها را در خصوص محتوای اعلامیه سرانجام جنگ کره شروع نموده و بر روی چارچوب همکاری مشترک در این زمینه به توافق رسیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1136

به "تور چین ارزان: پکن از اعلان رسمی خاتمه جنگ میان سئول و پیونگ یانگ حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: پکن از اعلان رسمی خاتمه جنگ میان سئول و پیونگ یانگ حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید