واکنش باشگاه تراکتور به جدایی زنوزی

به گزارش اهدا بلاگ، پیرو انتشار مطالبی درباره شائبه تغییر مالکیت باشگاه تراکتور و احتمال واگذاری آن از سوی محمدرضا زنوزی مطلق، باشگاه تراکتور بیانیه ای را به توضیح زیر صادر کرد:

واکنش باشگاه تراکتور به جدایی زنوزی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت ارزان بهارستان از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اخیراً جریاناتی مشاهده شده است که سعی در بی میل نشان دادن محمدرضا زنوزی مطلق برای ادامه تیم داری در تبریز دارند که هدف همه این شایعات، اولاً خدشه دار کردن اتحاد و همدلی پرشورها و دوماً غبارآلود کردن فضاست تا دوست و دشمن از هم تشخیص داده نگردد.

این شایعات طرفداران عزیز را نگران ساخته است، اما با قاطعیت اعلام می داریم همه موارد مطروحه، کذب محض هستند و هیچ پایه و اساسی ندارند. بدیهی است شایعات همیشه برای خروج از فضای شفاف ایجاد می شوند تا طرفداران نسبت به همه چیز مظنون و بی اعتماد شوند.

طبیعی است طرفداران، انتقاداتی به بعضی مسائل مرتبط با مدیریت و تیم داشته باشند، اما همه این اختلاف نظرها، مسائل درون خانواده است و درون خانواده نیز حل خواهد شد و اجازه ورود و سوءاستفاده افراد غیر را نخواهیم داد و قوی تر از قبل برای ساختن آینده ای روشن برای تراکتور گام برمی داریم.

پرواضح است که بعضی رسانه های رنگی با ایجاد شایعات مختلف، فضا را برای سوءاستفاده بعضی افراد فراهم نمایند. اما سؤال آن است که این افراد در پی کسب چه منافعی هستند که درصدد فراری دادن بخش خصوصی از فوتبالند؟ آیا پاسخ این سؤال غیر از آن است که فعالیت بخش خصوصی در فوتبال منافع بعضی ها را به خطر انداخته است؟

محمدرضا زنوزی مطلق طی سالیان متمادی، عشق و علاقه خالصانه خود را به فوتبال آذربایجان ثابت نموده است و نیازی به اثبات مجدد آن ندارد.

هزینه های این باشگاه نه از جیب هشتاد میلیون انجام می گردد و نه کسی کاسه گدایی در فضای مجازی به دست گرفته است. در این شرایط نامطلوب و بد اقتصادی که متأثر از کرونا و تحریم های ظالمانه است و همچنین بعضی خود تحریمی ها نیز بر آن اضافه شده، محمدرضا زنوزی مطلق بدون منت برای تراکتور و به خاطر شادی میلیون ها هموطن ترک زبان از جیب شخصی هزینه می نماید.

به همین دلیل به طرفداران اطمینان می دهیم باشگاه تراکتور هیچ مشکل اقتصادی نداشته است و ما به عهدی که از همان روز اول با طرفداران دلسوز تراکتور بسته بودیم، پایبندیم.

طبیعی است با بهره گیری از تجربیات ادوار گذشته تغییر رویه ای در باشگاه تراکتور ایجاد گردد، اما آنچه تغییر نخواهد کرد، ادامه سرمایه گذاری بی توقع و بی چشمداشت در باشگاه تراکتور خواهد بود که در این سال ها مالک باشگاه ثابت نموده عاشق ایران، آذربایجان و تراکتور است.

امید به آن داریم که ریاست جدید فدراسیون فوتبال با اصلاح رویه قبلی، زمینه را برای توسعه فعالیت بخش خصوصی در فوتبال فراهم سازد تا ضمن جذب بیش از پیش سرمایه گذاران، مایه دلگرمی بیشتر طرفداران به فوتبال گردد.

باشگاه تراکتور کماکان با اصل صداقت با طرفداران برخورد می نماید و مطلبی برای پنهان کاری میان باشگاه و طرفداران وجود ندارد و اگر موضوعی در میان باشد، آن را صادقانه به اطلاع همه طرفداران عزیز خواهیم رساند. باز هم تأکید می کنیم همه ما، عضو یک پیکریم و برای یک هدف می جنگیم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 857

به "واکنش باشگاه تراکتور به جدایی زنوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه تراکتور به جدایی زنوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید