واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد تائید شد

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، دانشگاه آکسفورد انگلیس در خبری فوری بیان کرد که واکسن ساخته شده از سوی محققان این دانشگاه در مراحل اولیه توانسته تائیدیه مورد نظر را به دست آورد.

واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد تائید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

در این ارتباط گفته شده که واکسن دانشگاه آکسفورد نتایج خوبی را در کارآزمایی ها از خود نشان داده و بی خطر است و می تواند سیستم ایمنی بدن را وادار به ترشح پادتن کند و عوارض جانبی هم به دنبال ندارد.

همزمان نخست وزیر انگلیس نیز بیان کرد: نتایج آزمایش واکسن کرونایی که دانشگاه آکسفورد فراوری نموده بسیار مثبت است .

پیش بینی شده که تاثیرات واکسن فراوری شده از سوی دانشگاه آکسفورد حداقل برای چند سال دوام داشته باشد.

نتایج مثبت واکسن مذکور پس از تزریق بر روی یک هزار و 77 نفر به دست آمده است، اگرچه همزمان تاکید شده هنوز برای ارزیابی نهایی استفاده این واکسن در میان جمعیت بزرگتر انسانی نمی توان با قطعیت نتیجه نهایی را بیان کرد.

دولت انگلیس پیشتر سفارش فراوری 100 میلیون دوز از واکسن کرونا را به شرکت تحقیقاتی آکسفورد داده و قرار است در صورت تائید نهایی این میزان واکسن در اختیار بهداشت ملی انگلستان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 326

به "واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد تائید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد تائید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید