همایش بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش اهدا بلاگ، همایش دوسالانه بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم در 27 و 28 بهمن 1400در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

همایش بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار استانهای خبرنگاران، یعقوب بدری آذرین، دبیر علمی همایش دوسالانه بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم با اعلام این خبر گفت: با کمک خداوند متعال دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز در راستای اهداف سازمانی و اجتماعی خود در حوزه های تخصصی علم ورزش و به منظور نهادینه کردن و کاربردی نمودن علوم ورزشی اقدام به برگزاری همایش دوسالانه بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم نموده است.

آذرین با بیان اینکه جهت جاده ابریشم در گذشته شبکه های مختلف تجاری را به هم متصل می نموده و امروزه نیز نمادی از تبادلات علمی و فرهنگی و تجاری در سطح بین المللی محسوب می گردد و در جهت دیپلماسی علمی می تواند تاثیرگذار باشد، توضیح داد: امروزه نقش ورزش در زندگی فردی و اجتماعی کاملا مبرز هست و آنچه مورد احتیاج کشور ما می باشد نگرش و عملکرد علمی در حوزه های مختلف علوم ورزشی است و ارائه آخرین دستاورد های علمی و اجرایی نمودن آن ها می تواند به توسعه پایدار در این زمینه منجر گردد.

دبیر علمی همایش دوسالانه بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم اضافه نمود: این همایش فرصتی مغتنم برای تبادلات علمی و به اشتراک گذاری یافته های پژوهشی است و می تواند فضایی مناسب و کارآمد برای مشارکت فعال متخصصین علوم ورزشی برای هم افزایی علمی را بوجود آورد. امید است نتایج این همایش در تدوین برنامه علمی و افزایش مشارکت ورزشی مردم در جهت نیل به اهداف عالیه ورزش و تندرستی اقشار مختلف جامعه موثر واقع گردد.

وی در ادامه با اشاره به محور های اصلی این همایش گفت: فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی و جامعه شناسی ورزشی، رفتار حرکتی، روشناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی و ... از جمله محور های اصلی این همایش است.

بدری آذرین اضافه نمود: آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش 27 دی 1400است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانند به آدرس وب سایت همایش به آدرس: https://srsc.tabrizu.ac.ir/fa/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1286

به "همایش بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم در دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی چالش های نوین علوم ورزشی و تندرستی در جاده ابریشم در دانشگاه تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید