نقاش قلابی دزد طلا های دختر نوجوان بود

به گزارش اهدا بلاگ، پسر شیاد وقتی از علاقه دختر جوان به نقاشی باخبر شد با وعده معروفیت و ثروت 300 میلیون تومان طلا های دختر نوجوان را سرقت کرد.

نقاش قلابی دزد طلا های دختر نوجوان بود

به گزارش ایران، چند روز قبل دختر 16 ساله ای به همراه خانواده اش به پلیس رفت و از نقاشی شکایت کرد که او را ربوده بود.

دختر نوجوان در تحقیقات گفت: از بچگی عاشق نقاشی بودم و به همین علت دلم می خواست که یکی از معروف ترین نقاش های جهان شوم و گالری هایی در سطح بین المللی بگذارم. به خاطر علاقه ام در فضای اینستاگرام در پی کار های هنری و نقاشی ها مختلف بودم تا اینکه با پسر جوانی به نام امیر آشنا شدم.

او ادامه داد: امیر مدعی بود که نقاش حرفه ای است و تابلوهایش را در نمایشگاه های کشور های خارجی به فروش می رساند. حتی به من گفت نمایشگاهی در ایران هم می خواهد بگذارد و از من دعوت کرد برای تماشا نمایشگاهش بروم.

وی گفت: بعد هم موضوع شراکت در نمایشگاه نقاشی را عنوان نمود و اینکه علاوه بر اینکه پول خوبی از این کار به دست می آورم، آدم مشهوری در رشته مورد علاقه ام خواهم شد. با ترفند معروفیت و ثروت، مرا مجاب کرد که با او شراکت کنم و من هم طلا های خودم و مادرم را بدون آنکه به کسی بگویم برداشتم تا شریک مرد نقاش شوم. 300 میلیون تومان ارزش اموال بود و زمانی که امیر متوجه شد طلا ها را با خودم آورده ام به من آبمیوه مسموم داد و من که نیمه هوش شده بودم زمانی که متوجه شدم می خواهد طلا ها را سرقت کند مقاومت کردم. اما امیر مرا کتک زد و با زور طلا ها را از من گرفت و نیمه هوش در کنار خیابان رها کرد.

با شکایت دختر نوجوان، تحقیقات به دستور بازپرس بزرگ سهرابی شروع شد و در آنالیز های اولیه تیم تحقیق پی بردند که امیر نقاش نبوده و گالری هم نداشته است.

او با این ترفند، اعتماد دختر نوجوان را به خود جلب نموده تا طلاهایش را به دست بیاورد. تحقیقات برای دستگیری امیر و شناسایی قربانیان احتمالی او به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1371

به "نقاش قلابی دزد طلا های دختر نوجوان بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "نقاش قلابی دزد طلا های دختر نوجوان بود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاش قلابی دزد طلا های دختر نوجوان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید