ناکامی رونالدو در اولین بازی در لیگ عربستان

به گزارش اهدا بلاگ، تیم فوتبال النصر در شبی که ستاره پرتغالی اش اولین بازی خود را برای آن انجام داد پیروز به کسب سه امتیاز شد. اما رونالدو در این بازی نتوانست گلزنی کند.

ناکامی رونالدو در اولین بازی در لیگ عربستان

بعد از دو سه هفته انتظار خاتمه کریستیانو رونالدو توانست اولین بازی خود را برای تیم جدیدش النصر عربستان انجام دهد. رونالدو که در اواسط جام جهانی 2022 قطر از منچستریونایتد جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوست، به علت محرومیت 3 جلسه ای نتوانست زودتر از این ها تیم شهر ریاض را همراهی کند هرچند که او پیش از این در یک بازی محبت آمیز برای تیم منتخب شهر ریاض برابر پاری سن ژرمن به میدان رفت و در اولین بازی اش در عربستان گل هم زد.

با این حال اولین بازی رسمی او امشب (یکشنبه) در استادیوم مرسول پارک برابر تیم الاتفاق به ثبت رسید، دیداری که با پیروزی یک بر صفر النصری ها پایان یافت. رونالدو از ابتدا تا خاتمه در میدان حضور داشت اما پیروز به گلزنی نشد. تنها گل این بازی را تالیسکا در دقیقه 31 به ثمر رساند.

النصر با کسب دهمین پیروزی اش در هفته چهاردهم لیگ عربستان سعودی، 33 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به رقیب همشهری الهلال و یک امتیاز بیشتر از آن صدرنشین شد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1397

به "ناکامی رونالدو در اولین بازی در لیگ عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی رونالدو در اولین بازی در لیگ عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید