تور مکزیک ارزان: مکزیک رکورددار گردشگری در سال 2017

به گزارش اهدا بلاگ، رکورد گردشگری در سال 2017 به نام مکزیک ثبت شد!

صنعت گردشگری می تواند به عنوان یکی از درآمدزاترین صنایع برای هر کشوری محسوب گردد. طبق گزارش هایی که مقامات گردشگری در کشور مکزیک اعلام نموده اند: این کشور توانسته حدود 21 میلیارد و 300 میلیون دلار به وسیله صنعت گردشگری خود کسب کند. با توجه به این که عدد قابل توجهی است، خبرنگاران در پی خبر رکورد گردشگری مکزیک در سال 2017 رفته تا بیشتر درباره آن بداند؛ با ما همراه باشید.

تور مکزیک ارزان: مکزیک رکورددار گردشگری در سال 2017

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم کشور مکزیک در سال 2017 رکورد دار گردشگری در دنیا بوده است. براساس داده های موجود، 39 میلیون و 300 هزار مسافر از مکزیک تماشا نموده اند که این تعداد به نسبت سال 2016، 12 درصد رشد داشته است. عایدی حاصل از این تعداد مسافر به کشور مکزیک 21 میلیارد و 300 میلیون دلار راه شامل می گردد.

وزیر گردشگری کشور مکزیک در گزارش های خود اعلام نموده: پس از صنعت خودرو، گردشگری مهمترین راه عایدیزایی مکزیک است.

بعلاوه در ادامه این گزارش وزیر گردشگری با بیان این موضوع که این کشور باز هم میخواهد تا گام های مثبتی در زمینه گردشگری کشور مکزیک بردارد. زیرا صنعت گردشگری در مکزیک سبب شده است تا 10 میلیون نفر از مردم این کشور به وسیله عایدی حاصل از گردشگری مکزیک زندگی خود را بگذرانند. آمار و ارقام موجود نشان می دهد، از سال 2012، فراوری ناخالص داخلی مکزیک به طور میانه 2.5 درصد در سال افزایش یافته است، که این خود می تواند در رشد مالی یک کشور تاثیر بسیار گسترده ای را شامل گردد.

وزیر گردشگری مکزیک در خاتمه گفت: بخش گردشگری مکزیک، پیشرفت بی سابقه ای در توسعه ارائه یک توریسم مدرن، رقابتی و سازگار با محیط زیست را در سال 2017 تجربه نموده است، امید داریم تا در سال های پیش رو این صنعت را به پیشرفت قابل توجه تری نسبت به سال 2017 برسانیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1179

به "تور مکزیک ارزان: مکزیک رکورددار گردشگری در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک ارزان: مکزیک رکورددار گردشگری در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید