موفقیت واکسن نانوذرات کرونا در چین

به گزارش اهدا بلاگ، دو واکسن نانوذره جدید چین می توانند آنتی بادی های خنثی نماینده قوی و واکنش های ایمنی سلولی در حیوانات ایجاد نمایند و مانع ابتلای فرد به کرونا شوند.

موفقیت واکسن نانوذرات کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، محققان دانشگاه سان یات سن در گوانجو چین اعلام کردند: دو واکسن نانوذره جدید چین در مقابله با سارس-کوو-2 (SARS-CoV-2) ویروسی که موجب بیماری کووید-19 می گردد، می توانند آنتی بادی های خنثی نماینده قوی و واکنش های ایمنی سلولی در حیوانات ایجاد نمایند.

پژوهشگران دانشگاه سان یات سن دو واکسن نانوذره را بر اساس اتصال گیرنده و تکرار هپتاد سارس-کوو-2 تنظیم کردند؛ آنها می توانند سطح بالایی از آنتی بادی ها علیه کووید 19 را در موش ها و میمون های رزوس القاء نمایند و روشی در واکسیناسیون امیدوارنماینده علیه ویروس ارائه می دهند.

به گفته پانگ هوی، محقق ارشد این پژوهش، واکسن های نانو ذرات با ترکیب پروتئین های نوترکیب آنتی ژنی چند مولکولی در نانو ذرات فراوری شده اند که تمایل به ایجاد پاسخ های ایمنی قوی تر در مقایسه با مونومرهای مورد استفاده در واکسن های معمولی دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 543

به "موفقیت واکسن نانوذرات کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت واکسن نانوذرات کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید