مقابل هر تیم سناریو ویژه ای داریم، فینال آسیا بین ژاپن و کُره است

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عزت الله رزمگر مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان درباره شرایط و آمادگی بازیکنان یک روز قبل از آغاز رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: از لحاظ تاکتیکی می توانم قول بدهم در شرایط نرمالی هستیم و تیم به درصد بالایی از آمادگی فنی رسیده است اما متأسفانه نقطه ضعف بچه ها آمادگی جسمانی است که سعی می کنیم با تعویض ها و تغییر تاکتیک با توجه به شناخت و آنالیز حریفان، این نقص را مدیریت و کنترل کنیم.

مقابل هر تیم سناریو ویژه ای داریم، فینال آسیا بین ژاپن و کُره است

وی درباره بازی نخست تیم ملی ایران با ژاپن اضافه کرد: ژاپن تیم خوب، منسجم و دارای سبک و برند در هندبال آسیاست و تجربه حضور در چندین دوره رقابت های جهانی را دارد. مطمئنم فینال رقابت های آسیایی بین ژاپن و کره جنوبی خواهد بود که اگر این گونه شود، بازی بسیار زیبایی خواهد شد.

رزمگر ادامه داد: با توجه به شناختی که از حریفان تیم ملی داریم، برای هر تیم و هر مسابقه سناریو خاصی می نویسیم. مقابل ژاپن هم سناریو ویژه ای خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنان بتوانند نقشه های کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان در خصوص انصراف تیم قطر از حضور در این رقابت ها گفت: قطر پتانسیل خوبی در هندبال آسیا دارد اما دولت قطر نسبت به کرونا بسیار سختگیری می کند کما اینکه دعوت خود از تیم ملی ایران را برای برگزاری اردوی مشترک و بازی محبت آمیز بخاطر همین شرایط کرونا پس گرفت. با این حال امیدوارم سایر تیم ها بازی های خوبی را به نمایش بگذارند و سطح هندبال آسیا را بالا ببرند.

وی اضافه کرد: با انصراف قطر احتمالاً سهمیه آسیا به 5 تیم کاهش می یابد اما امیدوارم تیم ما بتواند در سرانجام این رقابت ها یکی از این سهمیه ها را داشته باشد.

رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا از فردا، 24 شهریور، آغاز می شود و تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها از ساعت 16:30 به وقت ایران به مصاف ژاپن می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 992

به "مقابل هر تیم سناریو ویژه ای داریم، فینال آسیا بین ژاپن و کُره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل هر تیم سناریو ویژه ای داریم، فینال آسیا بین ژاپن و کُره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید