مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی 2022 در جزیره کیش

به گزارش اهدا بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی 2022 در جزیره کیش صورت می گیرد.

مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی 2022 در جزیره کیش

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

داستان چیست؟

محسن قریب در جلسه کمیسیون توریستی اتاق ایران که با حضور جمعی از فعالان مالی و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره کیش برگزار گردید، گفت: در حال رایزنی با مسئولان کشور قطر و افراد مرتبط با بازی های جام جهانی 2022 هستیم تا بتوانیم بخشی از مسافران و بازدیدکنندگان این رویداد را در جزیره کیش پذیرا باشیم و از ظرفیت بسیار مناسب این رویداد بین المللی بهترین بهره را ببریم.

او با انتقاد از دستورالعمل های خلق الساعه اظهار کرد: دستورالعمل ها و بخشنامه های مختلفی که مرتباً تغییر می نماید کار را برای فعالیت و حضور سرمایه گذاران سخت نموده است.

علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون توریستی اتاق ایران در این نشست که رئیس هیأت امنای انجمن سرمایه گذاران، رئیس جامعه مراکز پذیرایی، رئیس جامعه هتلداران، رئیس جامعه بازاریان و بازرگانان و رئیس سندیکای صاحبان صنایع کیش حضور داشتند، با اشاره به قابلیتهای جزیره کیش در جذب توریست این جزیره را نمونه بسیار پیروزی برای الگو دریافت کل کشور دانست و اعلام کرد: امیدوارم دیگر شهرها و استان های کشور از تجربه پیروز توریستی کیش در رونق صنعت توریستی بهره ببرند.

او در ادامه به تشکیل فدراسیون توریستی اشاره نمود و اضافه کرد: به وسیله فعالیت این فدراسیون می توانیم توزیع عادلانه توریست را در تمام نقاط توریستی کشور ببینیم و با تبادل تجربیات پیروز باعث پیشرفت و رونق در بعضی نقاط کم برخوردار کشور شویم. در این نشست، پیشنهادهایی درباره ایجاد کمیته مناطق آزاد کشور در کمیسیون توریستی اتاق ایران و تاسیس شعبه ای از اتاق بازرگانی ایران در کیش مطرح شد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 477

به "مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی 2022 در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی 2022 در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید