برنامه های متنوعی را برای گردشگران جام جهانی در کیش درنظر گرفته ایم

به گزارش اهدا بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و سخنان وزیر ورزش و جوانان، برنامه های متنوعی را برای گردشگران جام جهانی در کیش درنظر گرفته ایم.

برنامه های متنوعی را برای گردشگران جام جهانی در کیش درنظر گرفته ایم

با حضور وزیر ورزش و جوانان تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری به امضا رسید.

سید حمید سجادی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری، صنعتی و ویژه مالی گفت: این نشست نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود و از همه دست اندرکاران که زمینه ساز برای این تفاهم نامه شدند، تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: بحث تقویت فوتبال از اواخر سال 99 استارت خورد و بنا به دلایلی یک میزان فرایند آن کند شد. از زمانیکه افتخار حضور در وزارت ورزش و جوانان را پیدا کردم، سعی کردیم این فرایند را سریعتر کنیم و بتوانیم زمینه همکاری و ایجاد این تفاهم نامه را ایجاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: خوشبختانه زمینه این تفاهم نامه ایجاد شد و قرار است که یک زمین چمن طبیعی در راستای این تفاهم نامه در کیش ایجاد گردد. برنامه های متنوعی از سوی منطقه ها آزاد قرار است برای تیم ملی و گردشگرانی که قرار است بواسطه جام جهانی به این جزیره بیایند، فراهم خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم که این شرایط به دیگر منطقه ها آزاد کشور توسعه پیدا کند. قرار است امکانات جزیره کیش به عنوان نقاط قوت فوتبال و ورزش ایران در اختیار قرار بگیرد و از این امکانات در جهت پیشبرد اهداف حوزه ورزش و جوانان کشور استفاده کنیم.

سجادی توضیح داد: اهداف و برنامه های ما فقط به ورزش ختم نمی گردد، چون بخش عظیمی از حوزه کاری مربوط به حوزه جوانان می گردد. بعد از تفویض اختیار که به منطقه ها آزاد انجام شد، قرار است که دفتر فدراسیون فوتبال در منطقه ها آزاد کیش احداث گردد و این آمادگی از سوی منطقه ها آزاد وجود دارد که دیگر فدراسیون ها و باشگاه های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس بتوانند این دفاتر را در جزیره کیش احداث نمایند.

وی گفت: از نگاه حمایتی دکتر سعید محمد، دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری قدردانی می کنیم بخاطر همکاری که با وزارت ورزش و جوانان و رشته های مختلف دارند. موضوع تحول میزبانی ها برای رویدادهای بین المللی یکی از مباحث مطرح شده ما با سعید محمد بود. از آنجا که منطقه ها آزاد شرایط متفاوت و ظرفیت های مختلفی دارند و میتوان از هر کدام از این منطقه ها آزاد برای میزبانی از یک رویداد بین المللی بهره گرفت.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: در منطقه ها آزاد میتوان سنگین ترین رویدادها را برگزار کرد، چون خیابان ها و فضاهای مناسبی دارند. درخواست کردیم تا آماده شدن زمین تازه جزیره کیش، زمینهای شماره یک و 2 این جزیره بهسازی گردد که در اختیار تیم ملی قرار بگیرد و تیم برای حضور در جام جهانی آماده گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1142

به "برنامه های متنوعی را برای گردشگران جام جهانی در کیش درنظر گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های متنوعی را برای گردشگران جام جهانی در کیش درنظر گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید