لغو رقابت های تکواندوی فینال گرندپری مکزیک و گرنداسلم چین

به گزارش اهدا بلاگ، با تصمیم شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو، رقابت های فینال گرندپری 2020 مکزیک و گرنداسلم چین یک سال به تعوق افتاد.

لغو رقابت های تکواندوی فینال گرندپری مکزیک و گرنداسلم چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، شورای اجرایی فدراسیون دنیای تکواندو گفت به منظور حفاظت از سلامت شرکت نمایندگان و اطمینان از رعایت عدالت میان ورزشکان، مسابقات فینال گرندپری به میزبانی مکزیک و گرندپری به میزبانی ووشی که قرار بود در سال 2020 برگزار گردد را سال 2021 برگزار می نماید.

فدراسیون دنیای تکواندو در جلساتی که با کمیته های برگزاری رقابت های مکزیک و ووشی داشته به دنبال راه چاره هایی برای برگزاری هر دو رویداد در فضایی ایمن بوده است اما در نهایت شورای اجرایی فدراسیون دنیای به این نتیجه رسید که میزبانی ایمن و برگزاری این دو رویداد در شرایط کنونی امکان پذیر نیست.

تاریخ برگزاری در سال 2021 متعاقبا اعلام خواهد شد.

چانگ وان چو رییس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: بسیار ناراحت هستم که به ناچار تصمیم به تعویق برگزاری رقابت های فینال گرندپری و گرنداسلم گرفته ایم چراکه با این شرایط ورزشکاران و دوستداران تکواندو را ناامید می کنیم اما مطمئن هستیم آنها دلایل ما برای این تعویق را که در راستای حفظ سلامتی و اجرای رقابت هایی با سطح بالا هست را به خوبی درک می نمایند. برگزاری رویدادهایی دنیای همچون این مسابقات که ورزشکارانی از سراسر دنیا در آن حضور دارند با توجه به محدودیت های حاکم بر سفرهای برون مرزی و اینکه بعضی ورزشکاران شرایط شرکت را ندارند، جنبه عادلانه نخواهد داشت.

در ادامه جلسه، اعضاء شورا به ژنرال احمد فولی نایب رییس فدراسیون دنیای تکواندو که به تازگی از دنیا رفته است، ادای احترام کردند. شورا در ادامه گزارش اقتصادی و اجرایی فدراسیون دنیا تکواندو در سال 2019 و 2020 را در کنار گزارش های خزانه داری و حسابرسی آنالیز کرد.

تاریخ برگزاری جلسه آینده شورای اجرایی فدراسیون دنیای تکواندو آوریل 2021 است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 436

به "لغو رقابت های تکواندوی فینال گرندپری مکزیک و گرنداسلم چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو رقابت های تکواندوی فینال گرندپری مکزیک و گرنداسلم چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید