لزوم توجه ویژه به دانشجویان علوم پزشکی ساکن خوابگاه در روزهای کرونایی، از اعتراض تا نتیجه گیری اعتراض دانشجویان

به گزارش اهدا بلاگ، رسیدگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در روزهای کرونایی نیز با اعتراض دانشجویان همراه بود.

لزوم توجه ویژه به دانشجویان علوم پزشکی ساکن خوابگاه در روزهای کرونایی، از اعتراض تا نتیجه گیری اعتراض دانشجویان

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، برخلاف آنچه که تصور می شود اکنون برخی از خوابگاه های دانشجویی فعال است و حتی با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور و اینکه اکنون که تعداد دانشجویان حاضر در خوابگاه ها کمتر است، آنطور که باید به دانشجویان رسیدگی نمی شود.

به همین دلیل شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی در گروه تلگرامی خود گفت: نظر به اعتراض دانشجویان مبنی بر پک هفته گذشته که تمام غذاهای کنسرو شده بود با پیگیری شورای صنفی دانشجویان و مساعدت رئیس اداره تغذیه دانشجویان در هفته چهارم فروردین ماه سال جاری این پک تغییر یافت.

بر اساس این پیام، میوه، قرص ویتامین D، روغن، ماکارونی، پنیر، تخم مرغ و مایه ماکارونی در هفته جاری به پک تغذیه دانشجویان اضافه می شود.

گفتنی است در پی شیوع ویروس کرونا لازم است، دانشگاه ها بیش از گذشته به رعایت بهداشت در خوابگاه ها توجه داشته باشند و ملزومات آن را نیز فراهم کنند. هرچند اعتراض دانشجویان علوم پزشکی ساکن خوابگاه در روزهای کرونایی که دانشگاه ها تعطیل است، این شبهه را ایجاد می کند که عدم رسیدگی به دانشجویان، به تعداد آن ها و منابع ارتباطی ندارد و یا ارتباط کمتری دارد و نیازمند مدیریت بیشتر است!

البته این روزها صدای دانشجویان به مسئولان دانشگاه رسیده است و به بخشی از خواسته های خبرنگارانن جامع عمل پوشیده شده است.

انتهای پیام/4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 124

به "لزوم توجه ویژه به دانشجویان علوم پزشکی ساکن خوابگاه در روزهای کرونایی، از اعتراض تا نتیجه گیری اعتراض دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه ویژه به دانشجویان علوم پزشکی ساکن خوابگاه در روزهای کرونایی، از اعتراض تا نتیجه گیری اعتراض دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید