سرمربی هندبال مس: امیدوارم در جام باشگاه های آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم

به گزارش اهدا بلاگ، حمید صادقی گفت: امیدوارم جام هندبال باشگاه های آسیا لغو نشود و ما هم بتوانیم نماینده شایسته ای برای هندبال ایران در این مسابقات باشیم.

سرمربی هندبال مس: امیدوارم در جام باشگاه های آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد حضور این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: این مسابقات یکبار به تعویق افتاد و فعلا قرار است اواخر اردیبهشت 1400 در جده عربستان برگزار گردد. تمامی کارها را انجام داده ایم و لیست نفرات اعزامی را نیز به فدراسیون فرستاده ایم. تقریبا کارها صورت گرفته و پیگیر کارهای مقدماتی سفر هستیم. منتظریم اگر مسئله ای پیش نیاید و مسابقات در زمانش انجام گردد ما هم در این مسابقات شرکت کنیم.

صادقی در ادامه در مورد فرایند آماده سازی تیم مس کرمان گفت: با توجه به اینکه مسابقات جام باشگاه ها در اواخر اردیبهشت ماه انجام خواهد شد و از طرفی هم لیگ به گونه ای بود که بازیکنان دائم در حال بدنسازی بودند و فشار روی آن ها زیاد بود، ما تصمیم گرفتیم تیم اسفند را استراحت کند و تمریناتمان را از 10 فروردین ماه استارت بزنیم. در این شرایط حدود 50 روز برای آماده سازی زمان داریم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را در جام باشگاه های آسیا کسب کنیم.

وی در مورد کسب سهمیه مجدد جام باشگاه های آسیا گفت: در این دوره از لیگ برتر هم دوم شدیم که جواز حضور در دور بعدی مسابقات جام باشگاه های آسیا را کسب کردیم. مطمئنا در آن رقابت ها نیز حاضر خواهیم شد البته این بستگی به نتیجه دوره کنونی هم دارد. باشگاه مس چون برای دومین دوره توانسته است این سهمیه را کسب کند قطعا در دوره بعدی هم شرکت خواهد نمود، هرچند که هنوز برنامه قطعی به ما اعلام نشده است.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: هنوز تعیین نیست که مسابقات جام باشگاه های جده انجام می گردد یا خیر ولی امیدوارم مسابقات لغو نگردد و ما هم بتوانیم نماینده شایسته ای برای هندبال ایران در این مسابقات باشیم. بعد از این مسابقات باشگاه مس بهتر می تواند برای دور بدی برنامه ریزی کند. تا آن موقع هم میزبان و تاریخ برگزاری دور بعدی مسابقات تعیین خواهد شد.

صادقی در مورد رقبا در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: واکسیناسیون پیشگیری از شیوع کرونا در بیشتر کشورها در حال اجرا است. این موضوع سبب امنیت بازیکنان خواهد شد. با توجه به همین موضوع فکر می کنم این مسابقات لغو نگردد و مسابقات با حدبیشتر تیم ها برگزار گردد. بیشتر کشورهای اطراف خلیج فارس یعنی تیم های عربی قطعا در این مسابقات شرکت خواهند کرد. البته هنوز حریفان به صورت نهایی تعیین نشده و باید ببینیم چه می گردد. تا این لحظه هیچ چیزی اعلام نشده است و قطعی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 782

به "سرمربی هندبال مس: امیدوارم در جام باشگاه های آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هندبال مس: امیدوارم در جام باشگاه های آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید