عراق، تکذیب اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد

به گزارش اهدا بلاگ، منابع رسمی عراق خبر اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد را تکذیب کردند.

عراق، تکذیب اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری عراق، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق خبر اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بین المللی بغداد را تکذیب کرد.

پیش از این شبکه السومریه به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داده بود که اطلاعات اولیه حاکی از هدف قرار دریافت پایگاه ویکتوریا در اطراف فرودگاه بغداد با موشک کاتیوشا است.

شبکه روسیا الیوم مدعی شده بود اردوگاه النصر(ویکتوریا سابق) هدف اصابت موشکهای کاتیوشا قرار گرفته است که در ادامه سریال شلیک موشکها قرار گرفته است.

مقامات عراق پنج روز پیش فرودگاه بین المللی بغداد را پس از چند ماه بستن به سبب شیوع ویروس کرونا بازگشایی کردند. واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق دوشنبه این هفته جزئیات اصابت موشک کاتیوشا به اردوگاهی در شمال بغداد را اعلام نموده بود.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق پیشتر از وقوع دو انفجار در پایگاه هوایی اسپایکر در استان صلاح الدین خبر داده بود. در بیانیه این واحد آمده بود که دو انفجار در پایگاه هوایی شهید ماجد التمیمی در استان صلاح الدین اتفاق افتاده است.

این بیانیه اضافه کرد تیمهای دفاع شهری(آتش نشانی) توانستند آتش سوزی اتفاق افتاده در پی این دو انفجار را که تلفاتی به جا نگذاشت، مهار نمایند.

پایگاه اسپایکر یک پایگاه هوایی عراقی و تحت کنترل دولت عراق است، این پایگاه در نزدیکی شهر تکریت(زادگاه صدام معدوم دیکتاتور سابق) در شمال عراق واقع است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 337

به "عراق، تکذیب اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، تکذیب اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید