طرز تهیه تیرامیسو کافی میکس؛ لذیذ و منحصربه فرد

به گزارش اهدا بلاگ، شاید کمتر کسی را بتوانید پیدا کنید که تیرامیسو، این دسر خوشمزه و پرطرفدار را دوست نداشته باشد! تیرامیسو یکی از دسرهای مجذوب کننده ایتالیایی است که خوردن آن حس خوبی را به شما انتقال خواهد داد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه تیرامیسو کافی میکس را به شما آموزش دهیم که یک رسپی بسیار ساده است و در زمان کوتاهی می توانید آن را در خانه درست کنید.

طرز تهیه تیرامیسو کافی میکس؛ لذیذ و منحصربه فرد

تیرامیسو کافی میکس

تیرامیسو یک دسر خوشمزه و پرطرفدار است که اصالت آن به کشور ایتالیا برمی گردد. در اینجا یک تیرامیسوی لذیذ و فوق العاده آسان را آموزش می دهیم که به راحتی درون خانه می توانید آماده کنید.

مواد لازم

موادمیزان
آب ولرمنصف یک لیوان
پودر کافی میکس2 بسته
بیسکوییت پتی بور10 عدد
عسل1 قاشق غذاخوری
خامه2 قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه تیرامیسو کافی میکس

1.

برای تهیه این دسر مجذوب نماینده، ابتدا یک بسته پودر کافی میکس را به همراه 4 قاشق آب ولرم مخلوط می کنیم تا تمام ذرات قهوه ذوب گردد.

2.

حال در این مرحله، بیسکوییت ها را کمی خرد می کنیم و درون ظرف مورد نظر می ریزیم. سپس کافی میکسی که از قبل با آب مخلوط کردیم را روی بیسکوییت ها می ریزیم و کمی با قاشق هم می زنیم تا تمام بیسکوییت ها آغشته به قهوه گردد.

3.

در این مرحله برای آماده کردن مایه پنیری دسر، مجددا یک بسته بودر کافی میکس را به همراه 4 قاشق آب ولرم مخلوط می کنیم. سپس خامه، پنیر خامه ای و عسل را به آن اضافه می کنیم و تمامی مواد را به خوبی باهم مخلوط می کنیم تا یک دست گردد.

4.

حال مواد پنیری را روی بیسکوییت ها می ریزیم و به مدت یک تا دو ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا طعم مواد به خرد هم برود.

5.

بعد یک الی دو ساعت، تیرامیسوی مجذوب نماینده ما آماده است. روی آن کمی پودر قهوه یا کاکائو الک کنید و نوش جان کنید.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1333

به "طرز تهیه تیرامیسو کافی میکس؛ لذیذ و منحصربه فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه تیرامیسو کافی میکس؛ لذیذ و منحصربه فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید