ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب با استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در عصر حاضر استفاده سنتی از آب دیگر جوابگوی نیازهای مردم نیست، گفت : تمام مدیران باید مدیریت بهینه در حوزه بازیافت آب و فاضلاب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب با استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حسین نژاد در آیین بهره برداری از 18 پروژه آبرسانی به شهرستان راز و جرگلان در روستای اشرف دره که 25 آذرماه برگزار گردید، اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب فقط از قسمت آب برداشت انجام شده و فاضلاب به حال خود رها شده در حالیکه در سایر کشورها از آب فاضلاب ها به صورت تسویه شده استفاده می نمایند.

وی با بیان اینکه باید با یاری مروجین و اصلاح روش های نوین آبیاری در حوزه آب تحول ایجاد کرد، اضافه کرد: برای خروجی و بازیافت آب چه در روستاها و چه شهرها باید برنامه ریزی دقیق انجام گردد.

وی بر ضرورت توجه به ظرفیت های استان به ویژه در شهرستان راز و جرگلان اشاره نمود و ادامه داد: ایجاد و تقویت بازارچه های جزو اولویت هایی است که به آن ورود می کنیم.

حسین نژاد محورهای آب، صنعت، معدن، تجارت و گردشگری را از محورهای مهم کاری مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت :مدیران با انسجام و هم افزایی باید در جهت عمران، آبادانی و بهبود معیشت مردم حرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1180

به "ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب با استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب با استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید