ضرورت تصویب قوانین مناسب در مجلس یازدهم برای تسهیل شرایط کسب و کار

به گزارش اهدا بلاگ، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که شیوع کرونا فشار مضاعفی را بر صنایع وارد کرده است، خواستار تسهیل شرایط تولید شد و گفت: مجلس یازدهم باید دراین راستا قوانین مناسبی را به تصویب برساند.

ضرورت تصویب قوانین مناسب در مجلس یازدهم برای تسهیل شرایط کسب و کار

محمدرضا منصوری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجلس یازدهم باید قوانین مناسبی را برای تسهیل شرایط کسب و کار خصوصا برای تولیدگران و صنایع به تصویب برساند. قوانین خوب دست دولت را هم باز می گذارد. با توجه به فشار مضاعفی که بحران کرونا برای صنعتگران و تولید کنندگان ایجاد کرده باید تسهیلات بیشتری به صنایع داده شود زیرا در این شرایط سر پا نگه داشتن تولید کار سختی است.

وی افزود: البته مجلس دهم قوانین خوبی در این راستا به تصویب رسانده ولی نیاز است برای رفع موانع تولید تسهیلات بیشتری در نظر گرفته شود بخصوص که بیشتر مسائل صنایع و تولید کنندگان با بانک ها و نحوه پرداخت به آنهاست و برخی مصوبات نیز متاسفانه اجرایی نشده است.

منصوری با بیان اینکه طبق گفته رهبر انقلاب جهش تولید تنها راه نجات کشور است، یادآور شد: ما برای بهبود شرایط اشتغال و حل مشکل معیشت نیازمند جهش تولید هستیم. درست است که ما در شرایط فعلی از نظر درآمدهای نفتی تحت فشار قرار داریم ولی این می تواند فرصتی باشد که روی پای خودمان بایستیم.

نماینده مردم ساوه در مجلس افزود: به اعتقاد من قوه قضاییه می تواند نقش مهمی در رفع موانع تولید و حل اختلاف بین بانک ها و صنایع و همچنین مسائل صنایع با دارایی، مالیات و تامین اجتماعی ایفا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 152

به "ضرورت تصویب قوانین مناسب در مجلس یازدهم برای تسهیل شرایط کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تصویب قوانین مناسب در مجلس یازدهم برای تسهیل شرایط کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید