سانسور سریال گاندو2؟

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری فارس نوشت: قسمت پنجم مجموعه تلویزیونی گاندو 2 امشب در حالی روی آنتن رفت که بخش هایی از آن سانسور شد.

سانسور سریال گاندو2؟

این خبرگزاری نوشت: علی رغم اینکه سریال گاندو 2 هر شب ساعت 20:45 روی آنتن می رود، قسمت پنجم این سریال امشب با تاخیر زیادی روی آنتن رفت. این در حالی است که قرار بود در این قسمت سریال به بحث جاسوسی در تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته گردد.

فارس اضافه نمود: طبق شنیده ها، یکی از اعضای رده بالای دولت در تماس با صداوسیما، مانع پخش آن شده و درخواست داشته کلمه تیم مذاکره کننده در سریال نیاید. در نهایت این سریال با تاخیر حدود 45 دقیقه ای روانه آنتن شد و این در حالی است که بخش هایی که کلمه تیم مذاکره کننده استفاده شده بود، تغییر یافته و لغت تیم از دیالوگ ها حذف شده بود.

تا به امروز صداوسیما این گزارش را تائید نکرده است.

سریال گاندو 2 در قسمت های ابتدایی خود به ماجرای روح الله زم مدیر سایت آمدنیوز پرداخته بود و گفته می گردد در ادامه این سریال بحث جاسوسی در هیات مذاکره کننده هسته ای مطرح است.

پخش فصل اول سریال گاندو حواشی فراوانی به وجود آورد و با واکنش تند دولت، وزارت خارجه و به ویژه محمد جواد ظریف وزیر خارجه همراه بود. ظریف این سریال را متهم به دروغ پردازی کرد. به همین دلیل گویا گاندو 2 در سکوت خبری جلوی دوربین رفته است.

بازیگران این سریال داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پندار اکبری، علی افشار، امیریل ارجمند و بهمن دان هستند.

جواد افشار کارگردان این سریال است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 759

به "سانسور سریال گاندو2؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانسور سریال گاندو2؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید