ساعت اپل در تشخیص سرطان سربلند شد!

به گزارش اهدا بلاگ، دیجیاتو نوشت: در حالی که اپل واچ معمولا مسائل قلبی کاربران را شناسایی می نماید، این بار به تشخیص و درمان سرطان یکی از کاربران یاری نموده است.

ساعت اپل در تشخیص سرطان سربلند شد!

اپل واچ اغلب با یاری ویژگی های سلامتی و تشخیص سقوط یا تصادف خودرو، به کاربران یاری می نماید تا بیماری های قلبی خود را تشخیص دهند یا خودشان را نجات بدهند. اما این بار یک دختر 12 ساله با یاری اعلان های ضربان قلب اپل واچ توانسته سرطان خود را زودتر تشخیص و آن را درمان کند.

طبق گزارش های منتشر شده در این رابطه، اپل واچ یک دختر 12 ساله با نام ایمانی مایلز هشدارهایی درباره ضربان قلب غیرعادی او ارائه نموده است. جسیکا کیچن، مادر این دختر شرح می دهد که دریافت چنین هشدارهایی عجیب بوده، زیرا قبلا هرگز با این مشکل روبرو نشده بوده اند.

تشخیص سرطان با اپل واچ

پس از دریافت هشدارهای مداوم، کیچن تصمیم گرفت تا دخترش را به بیمارستان ببرد. هرچند در بیمارستان، مشکل دختر آپاندیس تشخیص داده شده و او مورد جراحی آپاندیسیت نهاده شد، اما داستان آن ها به همین جا ختم نمی گردد.

پزشکان متوجه توموری در آپاندیس او شدند که به گفته آن ها به ندرت در بچه ها دیده می گردد. پس از آنالیز های بیشتر، تعیین شد که سرطان به سایر نقاط بدن ایمانی نیز سرایت نموده است. پس از آن دختر مجبور شد تا دوباره برای درمان سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد و همه چیز خوب پیش رفت.

کیچن در این گزارش شرح می دهد که اگر به خاطر هشدارهای اپل واچ نبود، احتمالا دیرتر متوجه این مشکل می شدند و این موضوع می توانست خطرات بیشتری برای ایمانی به همراه داشته باشد.

تا به امروز در گزارش های مشابه دیگری نیز به نجات جان انسان ها به وسیله ساعت های هوشمند اپل اشاره شده است. به عنوان مثال، ماه گذشته در گزارش دیگری گفته شده بود که اپل واچ سری 8 با یاری ویژگی های سلامتی خود، پیروز شد تا بیماری قلبی ناشناخته یک زن که می توانست کشنده باشد را شناسایی و به درمان آن یاری نموده است. بعلاوه یک دوچرخه سوار پس از تصادف و فلج شدن پیروز شده بود تا جان خود را با یاری اپل واچ نجات دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1354

به "ساعت اپل در تشخیص سرطان سربلند شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت اپل در تشخیص سرطان سربلند شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید