دوره مجازی بازآموزی بلدهای محلی زنجان برگزار گردید

به گزارش اهدا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: دوره های توانمند سازی بلدهای محلی زنجان برگزار گردید.

دوره مجازی بازآموزی بلدهای محلی زنجان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیرارجمند سه شنبه 10 تیر ماه گفت: این دوره آموزشی، صبح دوشنبه به مدت 4 ساعت و به صورت غیرحضوری برگزار گردید و در این دوره بیشتر دهیاران شرکت نموده بودند. هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح آگاهی و توانمندسازی جوامع محلی برای جذب گردشگر است و این دوره ها به صورت رایگان برگزار گردید.

او اضافه نمود: در خاتمه به شرکت کنندگان این دوره مجازی، گواهینامه آموزشی معتبر با تایید وزارت میراث فرهنگی اعطا خواهد شد.

ارجمند گفت: آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات میراث فرهنگی و گردشگری، جغرافیای جهانگردی و اکوتوریسم زنجان، بازی ها و مراسم محلی استان، صنایع دستی زنجان، قوانین و مقررات مربوط به حفظ میراث فرهنگی و طبیعی، زبان و گویش های مختلف استان زنجان، بهداشت سفر و یاری های اولیه، جاذبه های تاریخی و میراث فرهنگی استان زنجان، تاریخ و فرهنگ و اقوام استان زنجان و آموزش عملی اجرای تور از سرفصل های آموزشی این دوره بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 282

به "دوره مجازی بازآموزی بلدهای محلی زنجان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره مجازی بازآموزی بلدهای محلی زنجان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید