عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان را بشناسید !

به گزارش اهدا بلاگ، سفرها٬ با انگیزه های مختلف شروع می شوند. برخی از سفرها تفریحی و خانوادگی بوده، برخی از سفرها به صورت دسته جمعی و با انگیزه ماجراجویی شروع می گردد، برخی سفرها هم کاری و یا با اهداف تحصیلی انجام می گردد. اما برخی از سفرها هم هستند که برای گذران اوقاتی خاطره انگیز و دو نفره در کنار کسی که دوستش داریم، برنامه ریزی می شوند. تصور شما از یک سفر رمانتیک و عاشقانه و جاهای رمانتیک و مقاصد گردشگری عاشقانه چیست؟ آیا جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در فضایی آرام، به همراه همسرتان ساعت ها بتوانید زیر نور آفتاب دراز بکشید؟ و یا شب را با قدم زدن در خیابان های زیبا و روشن سپری کنید؟ شاید هم بدتان نیاید که مقصد عاشقانه تان، جای برای انجام تفریحات هیجان انگیز و ورزش های پرانرژی باشد و یا شاید ساحلی آرام برای شنا را ترجیح دهید. جزو هر دسته و با هر سلیقه ای که باشید، این مقاله به شما یاری می نماید تا با تعدای از رمانتیک ترین شهرهای جهان و عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان آشنا شده و با سفری رمانتیک را در کنار شریک زندگیتان تجربه کنید. پس با خبرنگاران همراه باشید...

عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان را بشناسید !

بالی؛ اندونزی

اندونزی از عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان٬ مقصدی مناسب برای هواداران دریا و تفریحات ساحلی است. قدم زدن در سواحل زیبای بالی اندونزی و دیدنی غروب آفتاب در کنار ساحل جادویی جیمباران و منطقه ساحلی سانور، سفر به اندونزی را به یکی از رمانتیک ترین سفرهای زندگیتان تبدیل خواهد نمود. بعلاوه٬ پنج آبشار بین منطقه ها بدوگول و سینگاراجا قرار دارند که در سفر به اندونزی٬ دیدنی آنها را به شما توصیه می کنیم. قدم زدن و استراحت روی ماسه های مرطوب ساحل آرام اکو در سمینیاک نیز، لذت سفر عاشقانه شما را دو چندان خواهد نمود. بازدید از معابد باستانی و مرکز هنری این جزیره یعنی یوبود را، به همراه همسر خود از قلم نیاندازید و از دیدنی کارگاه های آموزشی و موزه های آن لذت ببرید.

پاریس؛ فرانسه

پاریس، شهر عشاق و از رمانتیک ترین شهرهای جهان است. شهر چراغ و نور، شهر شب های نورانی و عاشقانه، شهری با خیابان های مملو از کافه که شعرهای عاشقانه از آنها به گوش می رسد. اگر به پاریس سفر کردید، در امتداد رود سن با کسی که دوستش دارید، قدم بزنید و شعرهای عاشقانه را با هم زمزمه کنید تا سفر عاشقانه تان را تکمیل کنید. بعلاوه دیواری مشهور به نام دوستت دارم در منطقه 18 پاریس واقع شده است که عشاق جهان، به 250 زبان، عشقشان را با نوشتن جمله عاشقانه دوستت دارم روی آن ثبت نموده اند. اگر به همراه عشق خود به پاریس رفتید، نوشتن دوستت دارم روی این دیوار را نیز از قلم نیاندازید. بعلاوه می توانید برای تجربه لحظه های عاشقانه به باغ لوکزامبورگ، منطقه تفریحی مون مارت، کلوپ موسیقی بیلبوکت بروید. پاریس از عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان که عاشقانه هایش به همینجا ختم نمی گردد. سری به پل مشهور و بسیار رمانتیک این شهر به نام پل قفل ها بزنید و از شنیدن آوای موسیقی نوازندگان دوره گرد و منظره جزیره سیته لذت ببرید و هنگامی که شب فرا رسید، شام عاشقانه خود را در زیر نورهای دل انگیز در کافه های پاریس میل کنید.

چارلستون؛ کارولینای جنوبی

چارلستون در استان کارولینای جنوبی از رمانتیک ترین شهرهای جهان، شهری است که به لطف خیابان های زیبا و پوشیده از گل های مگنولیا، ویلاها و پارک های دیدنی، باغ های بکر و مکان های های تاریخی اش، به فضایی آرامشبخش برای گذراندن اوقات عاشقانه و رمانتیک عشاق سراسر جهان تبدیل شده است و از جاهای رمانتیک و مقاصد گردشگری عاشقانه می باشد. در چالستون، یکی از خیابان هایی که لذت دیدن آن را نباید از دست بدهید، خیابان براد است. در این خیابان می توانید منظره قصرهای زیبا و باغ های مجلل که به نمای خیابان زیبایی منحصر به فردی بخشیده اند را دیدن کنید. پارک زیبای مموریال واترفرانت، نیز از دیگر مکان هایی است که بازدید از آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این پارک با منظره بی نظیرش، یکی از جاذبه های دیدنی شهر چارلستون به شمار می رود که هر ساله توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید و از عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان می باشد. از دیگر تفریحاتی که می توانید در چارلستون انجام دهید، می توان به خوردن غذاهای لذیذ دریایی، دیدنی باغ های بون هال و باغ رز و بازدید از نمایشگاه پروانه ها اشاره نمود. بعلاوه لنگرگاه چارلستون و آبشارهای مختلف این شهر، منظره ها بدیعی برای ثبت خاطرات عاشقانه شما محسوب می شوند.

کرالا؛ هند

کرالا یکی از اعجاب انگیز ترین و آرام ترین مقاصد عاشقانه جهانست. اغلب گردشگرانی که در جستجوی مقصدی دنج و سرشار از آرامش هستند، کرالا را با تپه های سرسبز، جنگل های انبوه گرمسیری، سواحل آفتابی بسیار مجذوب نماینده، مرداب زیبا و آبشارهای دیدنی اش؛ برای سفر انتخاب می نمایند. سواحل کرالا، از آرامش عحیبی برخوردارند. و بر خلاف سایر سواحل گردشگری هند و به طور خاص گوآ که شلوغ و پر سروصدا هستند، سکون و آرامش خاصی در در سواحل کرالا حکمفرماست. اگر علاقه مند به دیدن طبیعت وحشی و آبشارهای شگفت انگیز هستید، به تکادی و مونار سفر کنید. یکی از مواردی که در کرالا باید تجربه کنید، زندگی در خانه های قایقی است که روی آب قرار دارند. اقامت در این خانه ها، یکی از آرامش بخش ترین کارهایی است که می توان در کرالا انجام داد و استراحت در این خانه ها٬ به یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات زندگیتان بدل خواهد شد. در این خانه های دوست داشتنی، می توانید منظره ها حیرت انگیز حیات وحش متنوع کرالا در ساحل رودخانه را دیدن کنید و از دیدن روستاها و خانه های سنتی امتداد رودخانه لذت ببرید. درختان نخل سرسبز حاشیه رودخانه، زیبایی مضاعفی به این منظره بکر و طبیعی بخشیده اند.

ورونا؛ ایتالیا

ورونا در گذشته یکی از استان های ونیز بوده است. اگر دوست دارید در جایی به عشقتان ابراز علاقه کنید که شخصیت های اشعار شکسپیر، نخستین بار در آن مکان این کار را انجام داده اند، به ورونای ایتالیا سفر کنید. در رستوران های این شهر زیبا، غذاها و نوشیدنی های خوش طعمی سرو می شوند که آوازه جهانی دارند. هتل های زیبای و استخرهایی با سبک معماری رومی نیز در این شهر وجود دارند که با معماری با شکوه خود، منظره زیبایی به منظره شهر داده اند و از زیباترین جاهای رمانتیک و مقاصد گردشگری عاشقانه می باشد. جالب است بدانید که یکی از قدیمی ترین آمفی تئاترهای دوره امپراتوری روم در مرکز شهر ورونا واقع شده است و در حال حاضر، آسیب بسیار ناچیزی به آن وارد شده است. اگر به این شهر زیبا و مسحورنماینده سفر کردید، از بالکن های مشهور جولیت در این شهر، منظره ها اطرافتان را دیدن کنید.

بوئنوس آیرس؛ آرژانتین

بوئنوس آیرس، مرکز آرژانتین٬ از رمانتیک ترین شهرهای جهان، شهری با شبهای رویایی و کافه های دیدنی است که در آنها می توانید از طعم به یاد ماندنی کافه سیتو (اسپرسو) و چاروس لذت ببرید. از قلم نیاندازید که به همراه همسرتان به محله پالرمو که برترین رستوران ها و بوتیک ها و پارک های بی نظیر در آن قرار گرفته است، بروید و قدم بزنید. شب های بئنوس آیرس، شب هایی رنگارنگ است که آوای موسیقی برای فرهنگ های متنوع و سلایق گوناگون در شب های آن طنین انداز است. اگر علاقه مند به موسیقی تانگو هستید، این شهر مقصدی دلچسب برایتان خواهد بود. در این شهر می توانید، لحظاتی شاعرانه در تئاتر کلن داشته باشید و اوقات رمانتیک خود را به دیدن اپرا و باله بگذرانید. فصل بهار، برترین زمان برای سفر به بوئنوس آیرس است زیرا می توانید از عطر و بوی گل ها لذت بیشتری ببرید و با همسرتان به ثبت خاطرات مشترک در میان باغ شکفته و زیبای گل رز پالرمو بپردازید. بعلاوه در این زمان، شهر خلوت تر بوده و دمای هوا نیز مطبوع تر است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1393

به "عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان را بشناسید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشقانه ترین منطقه ها توریستی جهان را بشناسید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید