خبرنگاران خسارت سه میلیارد تومانی کرونا به ورزش همدان

به گزارش اهدا بلاگ، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی منجر به خسارت سه میلیارد تومانی به ورزش این استان شد.

خبرنگاران خسارت سه میلیارد تومانی کرونا به ورزش همدان

محسن جهانشیر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طبق دستور العمل ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، فعالیت تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی کشور از 10 اسفند سال گذشته لغو شده و همین مساله خسارت اقتصادی به بخش ورزش تحمیل نموده است.

وی بیان نمود: براساس آخرین بخشنامه ها فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی تا 15 اردیبهشت ماه تعطیل است و در صورت ادامه دار بودن فرایند شیوع کرونا در کشور این تعطیلی ها افزایش می یابد.

جهانشیر گفت: در راستای حمایت از فضاهای ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی، اجاره بهای این مکان ها در 2 ماه اخیر دریافت نشد و ادامه بخگرددگی در موضوع اجاره بهای بیش از 300 مکان ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بستگی به شرایط کنترل بیماری کرونا در روزهای آینده دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: همچنین مدارک 400 باشگاه برای آنالیز لازم به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده تا با دریافت تسهیلات مشخص شده، بخشی از خسارت های وارد شده آنها جبران گردد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیران سالن ها و مجموعه های ورزشی پیرامون عمل به مصوبه های ستاد ملی کرونا و تعطیلی فعالیت ها گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا اماکن ورزشی استان همدان تا 15 اردیبهشت و تمامی فعالیت ها و مسابقات ورزشی نیز تا سرانجام اردیبهشت تعطیل است.

بیش از 85 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در استان همدان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 171

به "خبرنگاران خسارت سه میلیارد تومانی کرونا به ورزش همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خسارت سه میلیارد تومانی کرونا به ورزش همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید