خبرنگاران تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی مشهد افزایش یافت

به گزارش اهدا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- فرماندار مشهد گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی و عشایری این شهرستان نسبت به دوره پنجم 13 درصد و نسبت به دوره چهارم 17 درصد افزایش داشته است.

خبرنگاران تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی مشهد افزایش یافت

به گزارش فرمانداری مشهد، محمدرضا هاشمی روز دوشنبه اضافه نمود: 2 هزار و 116 نفر برای هزار و 31 کرسی شورای اسلامی روستایی و عشایری در شهرستان مشهد نام نویسی کردند.

وی با اشاره به سرانجام مهلت نام نویسی داوطلبین عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی و عشایری ادامه داد: این انتخابات در 309 حوزه انتخابیه روستایی شهرستان مشهد برگزار می گردد که از این تعداد 257 حوزه شورای سه نفره و 52 حوزه شورای پنج نفره خواهند داشت.

فرماندار مشهد گفت: از مجموع 2 هزار و 116 فرد ثبت نام شده، هزار و 395 نفر برای 680 کرسی روستایی بخش مرکزی ، 458 نفر برای 207 کرسی روستایی بخش رضویه و 307 نفر برای 201 کرسی بخش احمدآباد این شهرستان نام نویسی کرده اند.

وی اضافه نمود: پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام، صلاحیت این افراد در هیات های اجرایی و سپس در هیات نظارت بررسی می گردد و نتیجه رسیدگی صلاحیت ها اعلام می گردد.

شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود 400 روستا و 3.5 میلیون نفر جمعیت دارد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 28 خرداد ماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 783

به "خبرنگاران تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی مشهد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی مشهد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید