تکذیب اخراج کارگران پالایشگاه تهران، قرداد یک ماهه با بیش از 800 کارگر تعمیراتی

به گزارش اهدا بلاگ، روابط عمومی پالایشگاه تهران اخراج 700 کارگر پالایشگاه تهران را تکذیب کرد.

تکذیب اخراج کارگران پالایشگاه تهران، قرداد یک ماهه با بیش از 800 کارگر تعمیراتی

شاکر خفایی روابط عمومی پالایشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، اخراج 700 کارگر پالایشگاه تهران را تکذیب کرد.

وی گفت: کارگرانی که صحبت آنان می شود متعلق به شرکت اویکو هستند که با پالایشگاه قرار داد دارند برای جذب نیرو های تعمیرات اساسی که از 20 خرداد کار اورهال پالایشگاه را بعد از آتش سوزی آغاز کردند و باید بگویم زمان منطقی اورهال هم 21 روز است و بعد از آن حج کار پایین می آید.

خفایی ادامه داد: به دلیل اینکه کارگران تعمیرات باید آموزش ببینند چند روز قبل تر از 20 خرداد جذب شدند و ما هم یک قرارداد یک ماهه با این افراد بستیم تعداد این این کارگران هم بین 800 تا 1000 نفر است که بعد از اتمام قرارداد یک ماهه حقوق خودشان را دریافت می کنند و از مجموعه جدا می شوند.

وی نام کرد: در حین کار هم امکان دارد با کم شدن حجم کار با برخی از این کارگران تسویه حساب شود و از همین رو تا پایان قرارداد در کار نمانند که طی روز های دوازدهم و سیزدهم تعمیرات اساسی 35 نفر تسویه حساب کردند.

خفایی گفت: تمام کارگران رسمی و پیمانی پالایشگاه هم اکنون در محل کار حضور دارند و اگر فیلم اعتراض این افراد را دیده باشید تمامشان لباس های شرکت اویکو را به تن دارند فلذا شرکت پالایش نفت تهران شایعات منتشره در فضای مجازی در خصوص اخراج کارگران پالایشگاه تهران را قویا تکذیب نموده وپیگیری انتشار دهندگان اخبار خلاف واقع را از مراجع قضایی حق مسلم خود میداند.

گفتنی است خبرنگاران به نام رسانه بی طرف تلاش دارد صادق ترین اخبار را در اختیار مخاطب قرار دهد از همین رو اگر کارگری خلاف گفته های بالا حقی از آن ضایع شده است می تواند با ما تماس بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 909

به "تکذیب اخراج کارگران پالایشگاه تهران، قرداد یک ماهه با بیش از 800 کارگر تعمیراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب اخراج کارگران پالایشگاه تهران، قرداد یک ماهه با بیش از 800 کارگر تعمیراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید