فراوری انبوه حلقه هوشمند گلکسی رینگ از ماه آینده

به گزارش اهدا بلاگ، از حدود یک سال قبل شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ درحال کار روی یک محصول پوشیدنی هوشمند نو است، وجود دارد؛ حلقه ای که احتمالاً نام آن گلکسی رینگ (Galaxy Ring) است. حالا در گزارش های نوی گفته شده که غول کره ای از ماه آینده میلادی فراوری این دستگاه پوشیدنی را شروع خواهد نمود.

فراوری انبوه حلقه هوشمند گلکسی رینگ از ماه آینده

براساس گزارش نشریه کره ای The Elec، سامسونگ تا به امروز فرایند توسعه این دستگاه را به انتها رسانده است و اگر همه چیز درست پیش برود، احتمالاً ماه آینده فراوری آن را شروع خواهد نمود. طبق گزارش ها، غول فناوری منبع سخت افزاری موردنیاز خود را تأمین نموده است و اکنون فقط باید تصمیم بگیرد که چه زمانی فراوری انبوه گلکسی رینگ را شروع کند.

زمان عرضه گلکسی رینگ

هرچند براساس این گزارش به نظر می رسد که فراوری این دستگاه به زودی شروع می گردد، اما عرضه آن تا سال 2024 اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر فرایند های مربوط به استاندارد نظارتی، سامسونگ بعلاوه باید گواهینامه های مختلفی را دریافت کند تا بتواند گلکسی رینگ را به عنوان یک دستگاه پزشکی روانه بازار نماید؛ درست مانند سری گلکسی واچ که اکنون نه تن ها از ECG، بلکه از سیستم ردیابی نامنظم ضربان قلب نیز پشتیبانی می نماید.

دریافت این گواهینامه ها ممکن است چندین ماه طول بکشد، به همین علت احتمالاً گلکسی رینگ در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. در بعضی شایعات حدس زده شده که سامسونگ ممکن است آن را همراه با سری گلکسی S24 معرفی کند.

ماه گذشته نیز در گزارشی گفته شده بود که سامسونگ ظاهراً توسعه حلقه گلکسی را شروع نموده است و شرکت ژاپنی Meiko مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت. بعلاوه غول کره ای در اواخر سال گذشته نام های تجاری گلکسی گلس و گلکسی رینگ را ثبت نموده بود. هنوز اطلاعات زیادی در خصوص ابعاد و عملکرد حلقه هوشمند سامسونگ منتشر نشده است، اما گفته می گردد که این گجت پوشیدنی احتمالاً از نظر پایش دقیق شرایط سلامتی عملکرد بهتری از گلکسی واچ خواهد داشت.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1472

به "فراوری انبوه حلقه هوشمند گلکسی رینگ از ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه حلقه هوشمند گلکسی رینگ از ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید