تغییر کاربری 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران

به گزارش اهدا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران گفت 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانکی تغییر کاربری داده اند.

تغییر کاربری 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران

به گزارش اتحادیه صنف دارندگان رستوران، علی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران در گفت وگو با یک برنامه رادیویی در رابطه با اسامی عجیب غذاهای رستوران های شمال شهر تهران گفت: اجاره مغازه هزینه سرباری است که مردم باید پرداخت نمایند که پرداخت می نمایند اما بعضی همکاران ما کم لطفی می نمایند و با استفاده از اسم های عجیب و غریب قیمت ها را بالا می برند.

وی با بیان اینکه شکایات مردمی در این حوزه 24 ساعته رسیدگی و مازاد آن هم به مشتری پرداخت می گردد اضافه نمود: شهروندان می توانند شکایات خود را به شماره 66404991 اعلام نمایند.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران اظهار کرد: اگر مغازه دار تأییدیه اتحادیه در خصوص قیمت ها را داشته باشد مسئله ای وجود ندارد و در غیر این صورت پیگیری و با متخلفان برخورد می گردد.

میرابراهیمی در رابطه با شرایط تغییر کاربری رستوران ها در مناطق بالای شهر تهران نسبت به 5 سال قبل گفت: با توجه به هزینه بالای رستوران داری و به دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا، 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانکی تغییر کاربری داده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 641

به "تغییر کاربری 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کاربری 25 درصد رستوران های شمال شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید