ترامپ: آنچه خیلی درباره کتاب مری ترامپ آزارم می دهد، حمله او به پدرم است

به گزارش اهدا بلاگ، مری ترامپ، دختر برادر فوت شده رئیس جمهور آمریکا فرد ترامپ جونیور، در کتاب تازه منتشر شده خود با نام بیش از اندازه و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کردند، ادعا کرد پدر رئیس جمهور یعنی پدربزرگ او یک بیمار روانی بیش فعال بوده که بذر تفرقه را بین فرزندانش پراکنده است.

ترامپ: آنچه خیلی درباره کتاب مری ترامپ آزارم می دهد، حمله او به پدرم است

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ گفت، آنچه بیش از هر چیز دیگری در کتاب مری ترامپ که اوایل هفته گذشته منتشر شد، او را آزار می دهد، حمله او به پدرش فرد ترامپ است.

ترامپ در جریان مصاحبه ای با کریس والاس از فاکس نیوز، در پاسخ به سؤالی مبنی بر آنکه آیا او از مورد حمله قرار دریافت با چنین الفاظ شخصی از طرف یکی از اعضای خانواده خودش- دختر برادر بزرگ تر مرحومش فرد ترامپ جونیور- اذیت شده یا نه، اظهار کرد: بیشتر از همه از این ناراحت شدم که در این کتاب به پدرم به خاطر مهربان نبودن با مادرم حمله شده است. من مادری داشتم که مثل یک قدیس بود.

رئیس جمهور آمریکا در این باره تشریح کرد: بگذارید این را به شما بگویم- پدر من، سرسخت ترین انسانی بود که دیده بودم. و او آدم بسیار خوبی هم بود. او آدم خیلی خیلی خوبی بود. او قوی بود، اما خوب هم بود. اینکه مری ترامپ چنین چیزهایی راجع به او گفته، اینکه او روانی بوده، آیا کسی که فرد ترامپ را می شناسد به او لقب بیمار روانی می دهد؟

برادرزاده ترامپ در کتاب تازه منتشر شده بیش از اندازه و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کردند، که روز سه شنبه به محض انتشار یک میلیون نسخه از آن فروش رفت، ادعا کرد پدر ترامپ یک روانی بیش فعال بوده که جو تفرقه را بین فرزندانش پراکنده و ترامپ نیز این درس را از او فرا گرفته است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 323

به "ترامپ: آنچه خیلی درباره کتاب مری ترامپ آزارم می دهد، حمله او به پدرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: آنچه خیلی درباره کتاب مری ترامپ آزارم می دهد، حمله او به پدرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید