تبدیل برج مراقبت فرودگاه استکهلم به هتلی شیک و مدرن

به گزارش اهدا بلاگ، اقامت در فرودگاه

شاید خوابیدن در فرودگاه برای خیلی ها تجربه خوشایندی نباشد، اما با خواندن این مطلب دوست دارید برای یک شب هم که شده در فرودگاه بخوابید! یک تیم طراحی برج مراقبت فرودگاه آرلاندا استکهلم را به سوئیتی شیک و مجلل تبدیل نموده اند. با اقامت در این هتل در برج مراقبت فرودگاه می توانید از منظره پانورامای باند فرودگاه لذت ببرید و پرواز و فرود هواپیماها را دیدن کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص این سوئیت فرودگاهی بیشتر بدانیم.

تبدیل برج مراقبت فرودگاه استکهلم به هتلی شیک و مدرن

ساخت هتل در برج مراقبت فرودگاه

این برج مراقبت قدیمی پس از ساخت برج مراقبت تازه فرودگاه به مدت 15 سال متروکه در گوشه ای از فرودگاه قرار داشت تا اینکه شرکت هوم اوی (HomeAway) با بازسازی این برج آن را به محل اقامتی شیک و مدن تبدیل کردند. شرکت هوم اوی، وبسایت اجاره اقامتگاه است که اجاره بیش از دو میلیون اقامتگاه در 190 کشور را برعهده دارد. این شرکت همیشه به علت طرح های ابتکاری و استفاده از مکان های خلاقانه و تبدیل آن ها به اقامتگاه معروفیت دارد؛ این بار نیز این شرکت با همکاری سیلا رامنک (Cilla Ramnek)، طراح سوئدی برج مراقبت متروکه فرودگاه آرلاندا را به سوئیتی بسیار شیک و مجلل تبدیل نموده است. دیوارهای تماما شیشه ای به میهمانان سوئیت اجازه می دهد منظرهی پانوراما و وسیع از محوطه فرودگاه و هواپیماها داشته باشند. سرویس خواب شیک و مدرن که تماما به رنگ خاکستری و مشکی هستند جلوه خاصی به این سوئیت داده است. این سوئیت آپارتمان بعلاوه دارای حمام جداگانه، آشپزخانه و قسمت نشیمن است. رامنک در خصوص طراحی این برج مراقبت می گوید: این برج یکی از جالب ترین محیط هایی بود که تا به حال در آن کار نموده ام. این فضا آنقدر مرا تحت تاثیر قرار داد که چیدمان و انتخاب رنگ را نیز بر اساس این فضای خاص انجام دادم.

برگزاری مسابقه برای اقامت در هتل

اگر شما هم علاقمند شدید که برای یک شب هم که شده در این سوئیت رویایی اقامت کنید باید بدانید که تنها 5 نفر می توانند شانس اقامت در این هتل در برج مراقبت فرودگاه را داشته باشند. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید در این سوئیت اقامت کنید باید در مسابقه ای که به وسیله شرکت HomeAway برگزار می گردد برنده شوید. این شرکت مسئولیت بازسازی و تغییر کاربری این برج مراقبت را بر عهده داشته و رقابتی را برای اقامت در این سوئیت برگزار نموده است. آی هلسیگ (Aye Helsig) مدیر اروپای مرکزی از شرکت HomeAway در این رابطه می گوید: با همکاری شرکت Swedavia و فرودگاه آرلاندا استکهلم، توانستیم به این برج مراقبت قدیمی زندگی تازه ای ببخشیم. با اقامت در این سوئیت می توانید از امکانات رفاهی مجلل لذت ببرید و در عین حال پرواز هواپیماها را در باند فرودگاه استکهلم دیدن کنید. اقامت در این برج مراقبت تجربه ای منحصربفرد و فراموش نشدنی است.

افراد خوش شانسی که در این رقابت برنده می شوند می توانند یک شب در این هتل در برج مراقبت فرودگاه اقامت نمایند. علاوه بر این، به برندگان امکان سه شب اقامت در اقامتگاه های شرکت HomeAway در شهرهای استکهلم، کوپنهاگ، اوسلو و هلسینکی داده می گردد. برندگان می توانند تا سه نفر را همراه با خود به این سفر ماجراجویانه بیاورند.

مدیر فرودگاه آرلاندا استکهلم در رابطه با این مسابقه می گوید: برج مراقبت معمولا جایی است که مسافران و مردم عادی نمی توانند وارد آن شوند. احساس خوبی دارد که می توانیم به مسافران بین المللی فرصت تجربه اقامت در یکی از مخفی ترین مکان های فرودگاه را بدهیم. این مسابقه بعلاوه این فرصت را به ما می دهد تا قابلیت های گردشگری فرودگاه آرلاندا را به همگان نشان دهیم.

برندگان می توانند از برج مراقبت تازه فرودگاه نیز بازدید نمایند و از بالکن این برج فضای فرودگاه را دیدن نمایند. برای صرف غذا نیز میهمانان را به رستوران فرودگاه می برند تا از دستپخت لذیذ سرآشپزی سوئدی رستوران لذت ببرند.

ساخت هتل در برج ایفل پاریس

شرکت هوم اوی (HomeAway) بخاطر استفاده از فضاهای ابتکاری و نوآورانه معروفیت دارد. در سال 2016، این شرکت سالن کنفرانس بی استفاده برج ایفل پاریس را به یک سوئیت شیک و لاکچری با منظره شهر پاریس تبدیل کرد. این سوئیت آپارتمان حدودا 180 متر مساحت دارد و در طبقه اول برج ایفل واقع شده است. آشپزخانه، دو اتاق خواب، فضای سبز، پنجره های سرتاسری و محوطه نشیمن از جمله امکانات این سوئیت هستند. افراد خوش شانسی که فرصت اقامت در این سوئیت را داشته باشند می توانند از منظره پانورامای شهر پاریس از فراز برج ایفل لذت ببرند. شرکت هوم اوی برای اقامت در این هتل نیز رقابتی برگزار نموده بود و شرکت نمایندگان باید به سوالات خلاقانه ای جواب می دادند. پرسش هایی مثل: اگر برج ایفل برای یک شب مال شما بود با آن چه می کردید؟

علاوه بر این، در ماه آوریل سال 2016، یک فانوس دریایی در ساحل کارولینای شمالی که بی استفاده مانده بود مورد بازسازی نهاده شد و به هتلی خاص و منحصربفرد تبدیل شد. این فانوس دریایی در وسط دریا نهاده شده و تنها با هلیکوپتر یا قایق می توان به آن دسترسی پیدا کرد. میهمانانی که در این هتل فانوسی اقامت می نمایند از ارتفاع 25 متری می توانند منظره وسیعی از اقیانوس و دریا داشته باشند.

فرودگاه آرلاندا استکهلم

فرودگاه آرلاندا استکهلم در 37 کیلومتری استکهلم واقع شده است و بزرگ ترین فرودگاه کشور سوئد به شمار می رود. این فرودگاه شاهراه اصلی ورود گردشگران به سوئد به شمار می رود و سومین فرودگاه بزرگ در کشورهای شمال اروپا به شمار می رود. فرودگاه آرلاندا 4 ترمینال مسافربری برای پروازهای داخلی و خارجی د ارد و در سال 2017 حدود 27 میلیون مسافر از این فرودگاه برای جابجایی استفاده نموده اند.

منبع: travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1215

به "تبدیل برج مراقبت فرودگاه استکهلم به هتلی شیک و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل برج مراقبت فرودگاه استکهلم به هتلی شیک و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید