برترین برندهای آبمیوه گیری خارجی و ایرانی

به گزارش اهدا بلاگ، یکی از فاکتورهای خرید دستگاه آبمیوه گیری مناسب که اتفاقاً فاکتور بسیار مهمی هم محسوب می گردد، برند یا مارک آبمیوه گیری است. از آن جا که تنوع در انواع مدل های آبمیوه گیری با کارایی های مختلف فراوان است و بعلاوه شرکت های مختلفی رو به فراوری این وسیله سودمند آورده اند، باید گفت بسیاری از این شرکت ها متاسفانه محصولاتی با کیفیت لازم فراوری نمی نمایند و گاه در وسایل فراوریی شان، استانداردهای لازم را هم رعایت نمی نمایند. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله برترین مارک آبمیوه گیری موجود در بازار ایران را معرفی کنیم تا بعد از در نظر گرفتن تمام فاکتورها، خریدی مناسب و دلخواه داشته باشید.

برترین برندهای آبمیوه گیری خارجی و ایرانی

در دو راهنمای جداگانه نیز به موارد مهمی که در خرید انواع دستگاه آبمیوه گیری باید توجه داشته باشید، پرداختیم و مدل های رایج آبمیوه گیری را نیز گفتیم. آگاهی پیش از خرید به ما یاری می نماید تا آن دستگاهی را که بپسندیم که با شرایط ما مطابقت دارند و با خیال راحت آن را انتخاب و خریداری کنیم. (اینکه بر اساس چه بودجه ای، چه اندازه فضایی در آشپزخانه و چه تعداد افراد خانوار آن را انتخاب می کنیم؟)

برترین مارک های آبمیوه گیری

از انواع مدل های دستگاه آبمیوه گیری تک کاره و سه کاره (آبمیوه گیر، مخلوط کن، آسیاب)، برندهای زیر بیشتر از همه شناخته شده اند و در دسته برترین مارک آبمیوه گیری جای می گیرند. در ادامه به آنالیز ویژگی های مهم هر کدام می پردازیم. هستند.

  • آبمیوه گیری بوش (Bosch)
  • آبمیوه گیری پاناسونیک (Panasonic) - (ناسیونال سابق)
  • آبمیوه گیری فیلیپس (Philips)
  • آبمیوه گیری کنوود (Kenwood)
  • آبمیوه گیری هاردستون (Hardstone)
  • آبمیوه گیری مولینکس (Moulinex)
  • آبمیوه گیری کیچن اید (KitchenAid)
  • آبمیوه گیری تفال (Tefal)
  • آبمیوه گیری فلر (Feller)
  • آبمیوه گیری پارس خزر

برترین مارک آبمیوه گیری بوش

شرکت بوش صاحب برند مشهور بوش شرکتی آلمانی است که از 1886 (135 سال پیش) تا امروز مشغول فعالیت است و از قدیمی ترین شرکت های فراوری لوازم خانگی است. نخستین فراوری این شرکت در همان سال 1886 ژنراتور برق مخصوص موتورهای گازسوز بود. به تدریج اقلام زیادی در حوزه تخصصی بوش قرار گرفتند، به نحوی که امروزه کمتر دستگاه و لوازم خانگی هست که بوش آن را فراوری ننموده باشد و در آن سررشته نداشته باشد.

تمام محصولات بوش آلمان مانند اغلب کالاهای آلمانی، کیفیت بسیار بالایی دارند و بوش از جمله برترین برندهای آبمیوه گیری در دنیاست. در برند بوش قدرت و دوام حرف نخست را می زند و این موارد را می توان به خوبی در آبمیوه گیری مدل MES4000 که پرچمدار آبمیوه گیری های این شرکت است و بعلاوه در مدل مقرون به صرفه تر و کوچکتر MES25A0 مشاهده کرد.

  • مدل MES4000 دهانه ورودی بزرگی دارد که شما را از زحمت خرد کردن میوه ها راحت می نماید و می توانید تقریباً هر میوه ای را بدون خرد کردن و درسته داخل آن بیندازید تا با یاری تیغه سرامیک مستحکم خود، آب آن را به طور کامل بگیرد.
  • ظرف تفاله این دستگاه هم که قابل جدا کردن است 3 لیتر گنجایش دارد.
  • در هنگام خرید توجه داشته باشید همراه با این آبمیوه گیری حتماً پارچ مخصوص 1.5 لیتری این شرکت هم موجود باشد.
  • دستگاه MES4000 مانند MES25A0 دو سرعته است، به این معنا که می توانید با فشار و نگه داشتن دکمه ای چرخش پالسی یا لحظه ای یا ضربه ای (برای خرد کردن اجسام سخت مانند یخ) را هم داشته باشید.

آبمیوه گیری پاناسونیک (ناسیونال سابق)

شرکت صنایع الکتریک ماتسوشیتا که امروزه با نام شرکت پاناسونیک (Panasonic) فعالیت می نماید از سال 1925 در ژاپن شروع به کار کرد. برند این شرکت از ابتدا ناسیونال بود و فراوری آن را هم در شروع لامپ دوچرخه تشکیل می داد. به تدریج این شرکت بزرگتر و بزرگتر شد تا به جایی رسید که امروزه تقریباً هر لوازم خانگی را فراوری می نماید.

برند ناسیونال از سال 2004 به طور کامل نام خود را به برند پاناسونیک داد. به طور قطع در هر خانه ای زمانی از برند ناسیونال جاروبرقی، آبمیوه گیری و یا بسیاری لوازم دیگر با نام ناسیونال موجود بوده و گاه هنوز هم هست و این نشانه دوام بالای محصولات این شرکت است.

پاناسونیک هم که ادامه دهنده برند ناسیونال است با همان دوام و کیفیتی بسیار بالا فراوری می گردد. یکی از محبوب ترین و برترین برندهای آبمیوه گیری موجود در بازار دستگاه های آبمیوه گیری پاناسونیک هستند.

از جمله آبمیوه گیرهای بسیار خوب این شرکت مدل MJ-DJ31 است که در بازار ایران پرفروش ترین آبمیوه گیری است. این دستگاه آبمیوه گیری سه کاره بوده و مخلوط کن و آسیاب هم در کنار آبمیوه گیر اصلی دارد.

برترین مارک آبمیوه گیری فیلیپس

فیلیپس شرکتی بسیار قدیمی و خوشنام و هلندی است که در سال 1891 تاسیس شده است. نخستین فراوریات این شرکت بزرگ لامپ بود اما امروزه تقریباً هر نوع وسیله ای که فکرش را کنید، فراوری می نماید. از ریش تراش های مشهور خود گرفته تا آبمیوه گیری! امروزه همچنان یکی از برترین مارک آبمیوه گیری در دنیا فیلیپس است که دستگاه های آن اغلب چندکاره هستند.

اما مدل های تک کاره هم در میان آن ها به چشم می خورد. بسته به اینکه بخواهید چه استفاده ای از آبمیوه گیری خود داشته باشید، می توانید نوع تک کاره یا چندکاره آن را انتخاب کنید. به هرحال محصولات آبمیوه گیری فیلیپس مانند دیگر محصولات ساخت این شرکت، کیفیت بسیار بالایی دارند. محصولات فیلیپس به علت کیفیت بالای مواد اولیه دوام بسیار بالایی هم دارند.

  • در میان مدل های آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1847 سری Viva Collection یک آبمیوه گیر سه کاره (آبمیوه گیری، مخلوط کن و آسیاب) است که با توجه به قیمت مناسبش در میان آبمیوه گیری های سه کاره می تواند برترین انتخاب باشد.
  • در میان مدل های تک کاره این برند هم مدل HR1916 است که با توجه به دهانه بزرگی که دارد کار شما را ساده تر خواهد نمود، چون احتیاج ندارید میوه را قبل از انداختن در آبمیوه گیری خیلی خرد کنید.

آبمیوه گیری کنوود

کنوود شرکتی انگلیسی تحت مالکیت دلونگی ایتالیاست و از سال 1947 تاسیس شده است. این شرکت در زمینه فراوری مخلوط کن، غذاساز، آبمیوه گیری، کتری و توستر فعال است.

آبمیوه گیری های این شرکت از قدیم در ایران محبوبیت داشته اند که این به علت کیفیت بالای آن ها بوده است. بیشتر دستگاه های کنوود از برترین برندهای آبمیوه گیری به حساب می آیند. اما در میانتمام مدل های آن، مدل تک کاره JE850 در ایران محبوبیت بیشتری دارد.

آبمیوه گیری هاردستون

اگر قصد دارید بیشتر کارهای آشپزخانه تان را با خرید یک دستگاه سامان دهید، آبمیوه گیری هاردستون مدل JES8001S را بخرید که دستگاهی چهار کاره (مخلوط کن، خردکن، آسیاب و آبمیوه گیری) است.

این آبمیوه گیری هم دهانه بزرگی داشته و همراه با آن یک پارچ یک لیتری هم عرضه می گردد. این پارچ طوری طراحی شده تا مستقیماً به خروجی آبمیوه گیری وصل شده و جلوی چکه آب میوه را بگیرد. هاردستون ساله است که بین برترین برندهای آبمیوه گیری برای خود نام و رسم دارد.

برترین مارک آبمیوه گیری تفال

یکی دیگر از برترین مارک آبمیوه گیری، برند فرانسوی تفال است که در مدل های متنوعی به فراوری آبمیوه گیری ها روی آورده است. این برند چندین سال است که مشغول به فراوری وسایل آشپزخانه است و

  • آبمیوه گیری های تفال به دوام و ظرافت معروف هستند.
  • تنوع در محصولات ارائه شده در این شرکت، یکی از شاخصترین ویژگی های آن ها است.
  • تفال انواع آبمیوه گیری را در مدل ها، رنگ ها و جنس های متفاوتی فراوری می نمایند.
  • یکی دیگر از ویژگی های برند تفال این است که ازلحاظ مالی نیز دست کاربر را باز می گذراند و مدل های مختلفی را در بازه های قیمتی پایین تا بالا ارائه می دهد.
  • جنس بیشتر محصولات تفال از استیل ضدزنگ است و با مقاومت بسیار بالایی طراحی شده اند.
  • اغلب محصولات آبمیوه گیری تفال چهارکاره هستند. یعنی مخلوط کردن، خرد کردن، آسیاب کردن و آبمیوه گیری را هم زمان باهم انجام می دهند.

امروزه در بازار ایران به وفور محصولات این شرکت یافت می گردد و از لحاظ کیفیت و قیمت یکی از سرسخت ترین رقبا در حوزه فروش محصولات آبمیوه گیری به شمار میرود. اغلب کاربران از محصولات این شرکت بسیار راضی هستند و هم اکنون این برند در رده برترین برندهای آبمیوه گیری قرار گرفته است.

آبمیوه گیری فلر

یکی دیگر از شرکت های معتبر خارجی که محصولات آبمیوه گیری آن ها جزء محصولات برتر بازار به حساب می آیند، محصولات برند فلر هستند.فلر در اصل یک شرکت آلمانی است که در حوزه فراوری محصولات خانگی کار می نماید و هم اکنون در بازار ایران و دنیا هواداران بسیار زیادی برای خود جمع نموده است.

  • کیفیت ساخت بالای محصولات آبمیوه گیری این شرکت باعث شده که نام خودش را در میان برندهای برتر فراوری آبمیوه گیری قرار دهد.
  • فلر محصولات خود را در مدل های متفاوت و گوناگونی ارائه می دهد که هم از لحاظ شکل ظاهری تفاوت های زیادی باهم دارند و هم از لحاظ کاربردی بودنشان.
  • یکی از ویژگی های شاخص محصولات فلر بهینه بودن آن ها از لحاظ مصرف انرژی است و این بهینه بودن برای محصولات آبمیوه گیری فلز نیز صدق می نماید.
  • دوام بالای محصولات ارائه شده به وسیله فلر مانند خواهر و برادران آلمانی خود مثال زدنی است.
  • طبق آمار و ارقام این برند نیز جزء محبوب ترین برندهای مورداستفاده در حوزه لوازم آشپزخانه از جمله آبمیوه گیری است.
  • شیوه طراحی محصولات آبمیوه گیری شرکت تفال بسیار مجذوب کننده و دلربا است.

تمامی دلایل بالا و به ویژه شیوه طراحی محصولات فلر در کنار کیفیت بی نظیر محصولات این برند، اشتیاق کاربران را برای خرید محصولات این شرکت بیشتر می نماید.

برای تماشا آگهی های آبمیوه گیری در خبرنگاران کلیک کنید

آبمیوه گیری پارس خزر

پارس خزر شرکتی ایرانی و خوشنام در زمینه فراوری لوازم خانگی و از جمله برترین برندهای آبمیوه گیری است. این شرکت با نام پارس خزر از آبان ماه 1361 سابقه فعالیت دارد. اما 14 سال پیش از آن (اسفند 1347) با همکاری فنی شرکت توشیبای ژاپن با نام پارس توشیبا مشغول به فعالیت بوده است.

به این ترتیب سابقه این شرکت به بیش از نیم قرن می رسد. در این سال ها شرکت پارس خزر توانسته محصولات با کیفیتی روانه بازار کند و آبمیوه گیری های این شرکت هم با وجود اینکه شاید از نظر کیفیت و کارایی توان رقابت با برندهای خارجی را نداشته باشند، اما با توجه به قیمت مناسبی که دارند، قابل توجه هستند.

دو مدل از برترین محصولات آبمیوه گیری این شرکت آبمیوه گیری پارس خزر مدل Vita Fruit و آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W هستند. مدل Vita Fruit آبمیوه گیری سه کاره هم هست. آبمیوه گیری های پارس خزر در مدل های تک کاره و چندکاره، عصاره گیر و آب مرکبات گیر فراوری می شوند و بعضی مانند غذاسازها چند قابلیت دارند.

باقی برندهای نامبرده بالا همگی بسیار خوب هستند و البته باید با احتیاط سراغ برند آمریکایی کیچن آید بروید چون بسیار گران است. امیدواریم با انتخابی خوب خریدی خوب داشته باشید.

***

آگهی های فرش را در خبرنگاران ببینید
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1304

به "برترین برندهای آبمیوه گیری خارجی و ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای آبمیوه گیری خارجی و ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید