بسته های آموزشی افزایش تاب آوری در مقابل کرونا به دانشگاه ها ارسال خواهد شد

به گزارش اهدا بلاگ، مدیرکل دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان گفت: در کنار اقدامات بهداشتی و مشاوره ای که تا به امروز در مورد مدیریت بحران کرونا صورت گرفته است؛ بزودی بسته های افزایش تاب آوری و نشاط به دانشگاه ها ارسال می گردد.

بسته های آموزشی افزایش تاب آوری در مقابل کرونا به دانشگاه ها ارسال خواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، منصوره السادات صادقی مدیرکل دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها گفت: در نظرسنجی که از همیاران سلامت روان و بهداشت انجام شد تعیین شد دانشجویان بیشتر نگران سلامت خانواده خود هستند، لذا ارائه مشاوره به دانشجویان در این زمینه و محتواهای آموزشی افزایش تاب آوری و مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی در مقابل کرونا تدوین و به دانشگاه ها ارسال می گردد تا در این زمینه آموزش های لازم ارائه گردد.

وی از اهتمام معاونان دانشجویی دانشگاه ها برای ارایه مشاوره ها و کارگاه های افزایش سلامت روانی اجتماعی آنلاین به دانشجویان تشکر و خواهان استمرار حمایت ها از مراکز مشاوره و بهداشت شد.

صادقی با اشاره به استقبال گسترده از کمپین دانشجویی در خانه بمانیم از برگزاری پویش خدا قوت به دانشجو در ایام امتحانات و من ماسک می زنم توسط مراکز مشاوره و بهداشت دانشگاه ها اطلاع داد.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت ساز مان امور دانشجویان گفت: از پانزده شهریور ماه غربالگری سلامت دانشجویان به صورت مجازی انجام می گردد و مشارکت و حمایت معاونین دانشجویی و آموزشی در این طرح عظیم لازم است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 335

به "بسته های آموزشی افزایش تاب آوری در مقابل کرونا به دانشگاه ها ارسال خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های آموزشی افزایش تاب آوری در مقابل کرونا به دانشگاه ها ارسال خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید