تور ارزان ترکیه: برگزاری نخستین دوره مسابقات تکنولوژی گردشگری در ترکیه

به گزارش اهدا بلاگ، نخستین دوره مسابقات تکنولوژی گردشگری در تاریخ 21 تا 26 سپتامبر 2021 در محل فرودگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد.

تور ارزان ترکیه: برگزاری نخستین دوره مسابقات تکنولوژی گردشگری در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

جشنواره تکنولوژی صنایع هوا و فضا با نام تکنوفست (TEKNOFEST) از ژانویه سال 2017 در ترکیه در راستای اهداف این کشور برای تبدیل شدن به یکی از تولیدکنندگان تکنولوژی در دنیا به وسیله انجمن تکنولوژی ترکیه، وزارت صنعت و تکنولوژی و با همراهی صاحبان صنایع در عرصه بین المللی راه اندازی شده است.

در امسال میلادی نیز این جشنواره در تاریخ 21 تا 26 سپتامبر 2021 (30 شهریور تا 4 مهر سال 1400) و در محل فرودگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد. نکته قابل توجه اینکه در نمایشگاه امسال برای نخستین برای بخش مسابقه تکنولوژی گردشگری نیز با مشارکت وزارت گردشگری ترکیه به این جشنواره اضافه شده است.

لازم به ذکر است بازدید از نمایشگاه، مشارکت در فعالیت ها و سمینارهای تکنوفست برای عموم رایگان و آزاد است. برای اطلاع از نحوه شرکت در این جشنواره می توانید به https://www.teknofest.org/en/ مراجعه کنید.

منبع: کجارو / teknofest.org
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1252

به "تور ارزان ترکیه: برگزاری نخستین دوره مسابقات تکنولوژی گردشگری در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: برگزاری نخستین دوره مسابقات تکنولوژی گردشگری در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید