بدهی 196 میلیارد تومانی متقاضیان به شرکت گاز خراسان شمالی

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی مجموع بدهی متقاضیان به این شرکت را 196 میلیارد تومان گفت.

بدهی 196 میلیارد تومانی متقاضیان به شرکت گاز خراسان شمالی

میربلوکی در نشست خبری که ششم بهمن ماه در محل این اداره کل برگزار گردید، گفت: مقدار بدهی بخش خانگی و تجاری به این شرکت 26 میلیارد تومان، مجتمع پتروشیمی خراسان 93 میلیارد تومان، شرکت آلومینیای جاجرم 3.5 میلیارد تومان و فولاد اسفراین حدود 36 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: متاسفانه تعدادی از مشترکان هزینه هایی که باید بابت مصرف گاز به این شرکت پرداخت نمایند را به عنوان یک درآمد فرض نموده و آن را در جاهای دیگر هزینه نموده و از پرداخت بدهی به شرکت گاز خودداری می نمایند.

میربلوکی ادامه داد: این شرکت با پرداخت این مبالغ هزینه های پیمانکاران را اجرا نموده و امر گازرسانی را انجام می دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین مصرف نماینده گاز در فصل تابستان در این استان نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان و در زمستان مجتمع پتروشیمی خراسان است، اظهارکرد: دو میلیارد و 700 میلیون مترمکعب مجموع مصرف گاز در استان است که از این مقدار یک میلیارد مترمکعب متعلق به نیروگاه است.

این مقام مسئول در ارتباط با موضوع گازرسانی به روستاهای استان نیز اعلام کرد: 720 روستای بالای 20 خانوار در این استان وجود دارد که از این تعداد به 708 روستا گازرسانی شده است و در 10 روستا نیز شرایط گازرسانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: همچنین 38 روستای بالای 10 خانوار و کمتر از 20 خانوار وجود دارد که به 25 روستا از این تعداد گازرسانی شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی ضریب نفوذ گازرسانی به این استان 99 درصد و ضریب بهره مندی از گاز 100درصد است.

وی توضیح داد: همچنین در حال حاضر حدود 4700 خانوار در این استان از سوخت مایع استفاده می نمایند و گاز ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 647

به "بدهی 196 میلیارد تومانی متقاضیان به شرکت گاز خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی 196 میلیارد تومانی متقاضیان به شرکت گاز خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید