بازی شبیه ساز پرواز 2024 آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش اهدا بلاگ، استودیوی Asobo اخیرا اعلام نموده که بازی شبیه ساز پرواز 2024 (Microsoft Flight Simulator 2024) در آبان امسال عرضه خواهد شد.

بازی شبیه ساز پرواز 2024 آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را ببینید

در حالی که Microsoft Flight Simulator با نسخه خود در سال 2020 محبوبیت زیادی پیدا کرد، این سری در اوایل دهه 1980 آغاز شده و بیش از ده بازی از آن منتشر شده که عمدتا در انحصار رایانه های شخصی بوده اند. با این حال با Microsoft Flight Simulator 2020، این سری برای اولین بار روی کنسول ها آمد. حال یک شبیه ساز پرواز کاملا نو در دست توسعه است که اواخر امسال میلادی برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس عرضه می گردد.

بازی Flight Simulator 2024 راه های مختلف بازی را به بازیکنان ارائه می دهد که شامل پرواز های تجاری، آمبولانس های هوایی، عملیات حمل بار از راه دور و بسیاری دیگر می گردد. تریلر منتشر شده از بازی تعدادی از نمادین ترین مکان هایی را که بازیکنان می توانند در بازی پیدا نمایند، از برج ایفل گرفته تا مجسمه مسیح در ریو دو ژانیرو را نشان می دهد.

این تریلر بعلاوه تعداد زیادی از وسایل نقلیه ی هوایی مختلف را معرفی می نماید که بازیکنان می توانند در Microsoft Flight Simulator 2024 کنترل نمایند. در کنار هواپیما های استانداردی که بازیکنان می توانند در سفر های جهانی خود انجام دهند، بازیکنان بعلاوه می توانند با هواپیما های باری، هلیکوپتر ها و بالون های هوای گرم نیز کار نمایند.

بازی مورد انتظار در حالی در دست فراوری و عرضه است که Flight Simulator 2020 از زمان انتشار به روز رسانی های منظمی دریافت نموده است. مایکروسافت و استودیوی Asobo پس از انتشار بازی ذکر شده، انواع هواپیما ها و هلیکوپتر ها و بعلاوه چندین هواپیمای تاریخی را برای خلبانی بازیکنان به بازی اضافه نموده اند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که این نسخه چه نوآوری ها و قابلیت های نوی در خود گنجانده است.

بازی Microsoft Flight Simulator 2024 در 19 نوامبر (29 آبان) امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. این بازی روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1403 بروزرسانی: 22 خرداد 1403 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1508

به "بازی شبیه ساز پرواز 2024 آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی شبیه ساز پرواز 2024 آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید