اولین کتاب صوتی داستان های هری پاتر رایگان عرضه شد

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گودایریدر، شرکت فروشگاه های آمازون اعلام نموده است اولین کتاب صوتی منتشر شده از مجموعه داستان های هری پاتر و مدرسه جادوگری برای دارندگان دستگاه الکسا به صورت رایگان خواهد بود.

اولین کتاب صوتی داستان های هری پاتر رایگان عرضه شد

الکسا (Alexa) نام دستگاهی متعلق به شرکت آمازون است که در حقیقت سرویس صوتی این فروشگاه آنلاین کتاب است که می تواند از خدمات صوتی و همچنین کتاب های صوتی استفاده کرد.

سرویس صوتی الکسا (AVS) یک سیستم تشخیص صوت هوشمند است و با استفاده از خدمات درک زبان طبیعی، به شما امکان آن را خواهد داد تا با استفاده از هر دستگاه متصلی به وسیله میکروفون و اسپیکر به آن متصل شوید.

الکسا برگرفته از کتابخانه اسکندریه است که تقریبا تمام اطلاعات دنیا را در خود جای داده است. آمازون نیز هدفی مشابه با آن را دنبال می نماید. هرچند الکسا همواره در حال یادگیریست، اما به منبع عظیمی از اطلاعات نیز دسترسی دارد.

جی.کی.رولینگ اولین کتاب صوتی مجموعه داستان های هری پاتر را در ایام قرنطینه به صورت رایگان عرضه نموده است. این نویسنده انگلیسی گفته است تا چند ماه آینده دسترسی به این کتاب صوتی همچنان رایگان خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 143

به "اولین کتاب صوتی داستان های هری پاتر رایگان عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کتاب صوتی داستان های هری پاتر رایگان عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید