طراحی بیرونی ویلا: افراد بالای 40 سال باغملکی برای دریافت دُز یاد آور اقدام نمایند

به گزارش اهدا بلاگ، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از تمامی افرد بالای 40 سال دعوت کرد هرچه سریعتر برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونای خود اقدام نمایند.

طراحی بیرونی ویلا: افراد بالای 40 سال باغملکی برای دریافت دُز یاد آور اقدام نمایند

جهت دریافت خدمات طراحی بیرونی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: از تمامی افرد بالای 40 سال که دو نوبت واکسن کرونای خود را دریافت نموده اند دعوت می گردد هرچه سریعتر برای تزریق نوبت سوم واکسن خود به خانه های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون واقع در اورژانس بیمارستان قدیم مراجعه نمایند.

او اضافه نمود: افرادی که واکسن بهارات، سینوفارم و یا برکت تزریق نموده اند، 3 ماه بعد از تزریق نوبت دوم، دُز سوم را تزریق نمایند.

جاودان زاده ادامه داد: افرادی که واکسن آسترازنکا و اسپوتنیک تزریق نموده اند 6 ماه بعد از تزریق نوبت دوم باید جهت انجام دُز سوم واکسیناسیون مراجعه نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک اضافه نمود: با توجه به بروز سویه تازه ویروس کرونا یعنی اُمیکرون در دنیا، تنها افرادی که نوبت سوم واکسن خود را تزریق کردند در برابر این ویروس ایمن هستند، پس زمان را از دست نداده و نسبت به انجام واکسیناسیون کامل خود اقدام کنید.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1097

به "طراحی بیرونی ویلا: افراد بالای 40 سال باغملکی برای دریافت دُز یاد آور اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی بیرونی ویلا: افراد بالای 40 سال باغملکی برای دریافت دُز یاد آور اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید