آپدیت نو سوییچ بالاخره امکان اتصال هدست بلوتوثی را فراهم کرد

به گزارش اهدا بلاگ، شاید کمی عجیب باشد اما تا همین چند روز پیش کنسول نینتندو سوییچ به صورت رسمی از ارتباط هدست به وسیله بلوتوث پشتیبانی نمی کرد. این یعنی بازیکنانی که می خواستند از یک هدست بی سیم استفاده نمایند، باید از یک آداپتور دیگر یاری می گرفتند. با این حال، بالاخره آپدیت نو نینتندو سوییچ ارتباط با هدست به وسیله بلوتوث را برای بازیکنان فراهم کرد.

آپدیت نو سوییچ بالاخره امکان اتصال هدست بلوتوثی را فراهم کرد

با عرضه این آپدیت نو، بازیکنان می توانند به صورت مستقیم هدفون های بلوتوثی، ایرباد، اسپیکر و دیگر دستگاه های صوتی خود را که خروجی بی سیم دارند، به کنسول سوییچ وصل نمایند. با این حال، از آنجایی که کنسول سوییچ تعداد محدودیتی در تعداد اتصال بلوتوث دارد، بازیکنان فقط می توانند دو کنترلر بی سیم را هنگام استفاده از صدا به وسیله بلوتوث متصل نمایند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که جوی کان ها خود به اسم دو کنترلر مجزا به حساب می آیند.

بعلاوه در زمانی که کنسول سوئیچ دارای ارتباطات بی سیم محلی فعال برای تجربه بازی های چندنفره به صورت محلی است، بازیکنان نمی توانند از اتصال بلوتوث برای هدست یا دیگر دستگاه های صوتی استفاده نمایند. البته، اتصال به صدابَر (میکروفن) به وسیله بلوتوث امکان پذیر نخواهد بود. بعلاوه طبیعی است که بسته به دستگاه صوتی بلوتوث که مورداستفاده قرار می گیرد، ممکن است تأخیر در صدا وجود داشته باشد.

آپدیت 13.0.0 بازی بعلاوه گزینه ای را به نام Update Dock اضافه نموده است. این قابلیت به بازیکنان این امکان را می دهد که فریمور روی داک های نو سوییچ (از جمله داک کنسول نینتندو سوییچ اولد که قرار است به زودی عرضه گردد) را به وسیله پورت لَن (LAN) به روزرسانی نمایند.

بازیکنانی که تصمیم می گیرند از پورت LAN برای اتصال همراه با سیم استفاده نمایند، بعلاوه می توانند در حین اینکه کنسول در حالت خواب (Sleep Mode) قرار گرفته است، اتصال به اینترنت را حفظ نمایند و بتوانند دانلود بازی ها یا بسته های الحاقی خود را ادامه دهند.

هرچند این ویژگی ها بسیار بدیهی به نظر می رسد و از مدت ها پیش در کنسول های شرکت های سونی و مایکروسافت دیده می شد، با این حال این ویژگی ها تا به امروز برای سوییچ در دسترس نبوده است و اکنون آپدیت نو می تواند در چند زمینه متفاوت کار بازیکنان را راحت تر کند. البته، همان طور که ذکر شد، همچنان محدودیت هایی وجود دارد اما به هر حال همین که قابلیت اتصال به وسیله بلوتوث برای کنسول سوییچ اضافه شده است، خود جای خوشحالی دارد.

کنسول سوییچ همچنان به فروش فوق العاده خود در سراسر دنیا از جمله ژاپن و آمریکا ادامه می دهد. در حالی که مدل نو اولد کنسول سوییچ به زودی عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد باعث رشد بیشتر فروش کنسول گردد، نینتندو مدتی پیش قیمت مدل استاندارد سوییچ را در اروپا کاهش داد تا نرخ آن با دیگر منطقه ها هماهنگ گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1005

به "آپدیت نو سوییچ بالاخره امکان اتصال هدست بلوتوثی را فراهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو سوییچ بالاخره امکان اتصال هدست بلوتوثی را فراهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید