آزمون، گزینه جانشینی زلاتان در میلان

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- شرایط نقل و انتقالاتی میلان در این تابستان به شرایط زانوی زلاتان ابراهیموویچ بستگی دارد.

آزمون، گزینه جانشینی زلاتان در میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم باتجربه سوئدی میلان در اواخر فصل 21-2020 با مصدومیتی جدی روبرو شد و به همین دلیل هم یورو 2020 را از دست داد. میلان در نظر داشت با توجه به سن بالا و شرایط بدنی زلاتان، یک مهاجم ذخیره مطمئن بخرد و فعالیت ها در این راستا را آغاز نموده است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، بسیاری از طرفداران میلان می خواهند مدت دقیق ریکاوری زلاتان ابراهیموویچ را بدانند و تا ده روز دیگر تعیین می شود زلاتان دقیقا تا چه زمانی قادر به بازی نخواهد بود. فرضیه جراحی هم وجود دارد که در این صورت زلاتان ماه ها قادر به همراهی میلان نخواهد بود. با وجود تمدید قرارداد اولیویه ژیرو با چلسی، میلان همچنان مایل است این گلزن باتجربه فرانسوی را به تیمش اضافه کند اما در صورت شدید بودن مصدومیت زلاتان فقط جذب ژیرو کافی نخواهد بود و آن ها جذب یک مهاجم جوان را هم هدف قرار می دهند.

میلان دو گزینه دارد؛ اولی سردار آزمون مهاجم 26 ساله زنیت و تیم ملی ایران است که فقط یک فصل دیگر با زنیت روسیه قرارداد دارد. تماس های اولیه میان میلان و سردار آزمون برقرار شده اما فعلا چیزی جدی نشده است. آزمون توانسته در 64 بازی لیگ روسیه، 45 گل بزند و در تیم ملی ایران هم آمار بسیار خوبی دارد. مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن که شرایط خوبی در این تیم ندارد گزینه دیگر میلان است اما با توجه به گران قیمت بودن او، میلان فرضیه جذب قرضی این بازیکن را دنبال می نماید. در صورت جدایی رافائل لیائو و پتر هوگه از میلان، شرایط بودجه ای این تیم بهبود خواهد یافت و در این صورت فروش این دو بازیکن با قیمت خوب (حداقل 25 میلیون یورو و 15 میلیون یورو)، این احتمال وجود دارد که روسونری برای جذب جاکومو راسپادوری، پدیده ساسولو که همراه با ایتالیا در یورو 2020 حاضر است، اقدام کند.

طی روزهای گذشته رسانه های ایتالیایی از حضور سردار آزمون به اسم یکی از گزینه های جدی مورینیو و رم نام بردند و اکنون هم روزنامه گاتزتا دلا اسپورت در شماره امروز خود از برقراری تماس های میلان برای به خدمت دریافت این بازیکن ایرانی خبر داده است. این روزنامه با تیتر میلان در پی گزینه ای فراتر از ژیرو می رود، آزمون وجود دارد و در گزینه های پس زمینه... مائورو ایکاردی نوشت که پس از مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ و ناتعیین بودن زمان بازگشت او، میلانی ها در پی جذب یک مهاجم خواهند بود که پس از ژیرو، حالا سردار آزمون هم به یکی از بازیکنان مدنظر روسونری تبدیل شده است ضمن اینکه ایکاردی از قبل یکی از گزینه های میلان بوده است.

گاتزتا در ادامه نوشته است که تا 10 روز دیگر شرایط زلاتان ابراهیموویچ تعیین می شود که آیا این بازیکن می تواند به موقع به تمرینات تیمش بازشود و یا اینکه او احتیاج به زمان بیشتری برای استراحت خواهد خواهد داشت و پس از رسیدن پاسخ این آزمایشات، میلانی ها درخصوص پلن های خود برای جذب یک مهاجم، تصمیم گیری خواهند کرد.

احتیاجی به گفتن نیست که احتمال حضور اولیویه ژیرو در میلان بالاتر از سایر گزینه هاست بخصوص اینکه این بازیکن می تواند با قراردادی رایگان و بدون صرف هزینه راهی سن سیرو شود و لباس روسونری را بر تن کند. در حال حاضر این احتمال که مالدینی و ماسارا باید اهداف نقل و انتقالاتی خود را دو برابر نمایند، بیشتر و بیشتر شده است. جذب ژیرو برای میلان کافی نیست و به یک مهاجم دیگر احتیاج است. بازیکنی با ویژگی های بسیار خاص، با تجربه زیادی برای راهنمایی تیم جوان استفانو پیولی که پس از سالها حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می نماید.

در این رابطه می توان دو جهت جایگزین را نشان داد. در صورت احتیاج به یک راهکار فوری، باید به فرصت جذب سردار آزمون گلزن ایرانی زنیت اشاره نمود که قرارداد وی یک سال بعد به انتها می رسد. پیش از این هم تماس هایی با مدیربرنامه های سردار برقرار شده بود اما رهبران روسونری این مذاکرات را متوقف کردند. علی رغم رزومه بسیار خوب این بازیکن 26 ساله که بالاترین مقدار گل زده را دارد: 45 گل در 64 مسابقه از لیگ روسیه. به همین ترتیب به ثمر رساندن 36 گل در 54 مسابقه برای تیم ملی ایران، اما مدیران میلان پس از تماس هایی برای جذب سردار، آن را متوقف کردند.

اما اگر ایبرا بدون مشکل بهبود یابد، فرضیه نهایی می تواند شکل بگیرد: مدیریت میلان معتقد است که بعد از جولای هزینه جذب بازیکنان اضافی سایر تیم ها کمتر خواهد بود. در واقع، آن بازیکنان می توانند به صورت قرضی خریداری شوند و شاید با پرداخت حقوق به وسیله باشگاه، این انتقال شکل یگرد. با این حساب، نام مائورو ایکاردی به فهرست مورد علاقه میلانی ها بازمی شود که اکنون در PSG عضویت دارد.

گاتزتا در ادامه به آنالیز شرایط سایر بازیکنان و برنامه نقل و انتقالاتی میلان پرداخته اما این روزنامه معتبر ایتالیایی، برقراری تماس ها از سوی میلانی ها برای جذب سردار را تأیید نموده اند ضمن اینکه این روزنامه از تمایل رم برای به خدمت دریافت مسی ایران خبر داده بود. باید در انتظار تابستان داغ پیش رو ماند و دید انتها سردار لیگ روسیه را به مقصد ایتالیا ترک خواهد نمود یا نه. کشور چکمه که از سالها قبل اخباری مبنی بر علاقه باشگاه هایی نظیر لاتزیو و ناپولی به جذب سردار را مخابره نموده بود، شاید در این تابستان قفل و طلسم حضور آزمون در آنجا شکسته شود و مسی ایرانی را با لباس یکی از بزرگترین تیم های سری آ ببینیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 905

به "آزمون، گزینه جانشینی زلاتان در میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون، گزینه جانشینی زلاتان در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید