آزادسازی قیمت خودرو صحت ندارد

به گزارش اهدا بلاگ، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان حمایت قیمت گذاری خودروها را انجام خواهد داد. اگر سازمان حمایت بعد از مدت زمان مشخصی قیمت گذاری نکرد هیئت مدیره خودروسازان می توانند قیمتی پیشنهاد دهند.

آزادسازی قیمت خودرو صحت ندارد

علی جدی در خصوص حذف قیمت گذاری 10 خودرو از شورای رقابت گفت: طبق طرح ساماندهی بازار خودرو قیمت گذاری این خودروها از شورای رقابت حذف و به سازمان حمایت داده می گردد. قرار نیست که قیمت گذاری این خودروها به صورت آزاد انجام گردد بلکه به وسیله سازمان حمایت خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر سازمان حمایت بعد از مدت زمان مشخصی قیمت گذاری نکرد هیئت مدیره خودروسازان می توانند قیمتی پیشنهاد دهند.

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس در پاسخ به پرسشی در خصوص واردات پوشاک از کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله پوشاک استوک اظهار کرد: به دلیل شرایط ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا میلیاردها دلار پوشاک فراوری شده توسط فراورینمایندگان اروپایی و بعضی کشورهای آسیایی روی دست شان مانده و به دلیل محدودیت های زیست محیطی حتی نمی توانند این البسه را بسوزانند و معدوم نمایند.

وی ادامه داد: بنابراین به وسیله تجار این محصولات را به قیمت بسیار نازل به دیگر کشورها می فرستند تا مصرف گردد. نگرانی در این مورد این است که با ورود این محصولات به کشور فراورینمایندگان داخلی دچار مشکل شوند. اما آماری از میزان ورود این البسه و همینطور پوشاک استوک به کشور وجود ندارد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 576

به "آزادسازی قیمت خودرو صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی قیمت خودرو صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید