تور تایلند لحظه آخری: 5 محل برتر در تایلند که باید در زمستان سال جاری از آن ها بازدید کنید

به گزارش اهدا بلاگ، برترین جاذبه های توریستی تایلند

هم اکنون در نیمکره شمالی فصل زمستان بوده و در این زمان از سال بسیاری از مردم دقیقا مانند گروه های پرندگان مهاجر در جست وجوی منطقه ها گرم، به سفر می پردازند. به غیر از پرداختن به اسکی یا اسنوبرد و سایر تفریحاتی که تنها امکان انجام آن در زمستان وجود دارد، چه چیزی شما را در خانه نگه داشته است؟ اگر برای تعطیلات در جست وجوی منطقه ها زیبای ساحلی هستید، هیچ جایی بهتر از تایلند برای شما نخواهد بود. اکنون وقت رها کردن جنگل های یخ زده، پیست اسکی و آسمان ابری و سفر به سمت تایلند است!

تور تایلند لحظه آخری: 5 محل برتر در تایلند که باید در زمستان سال جاری از آن ها بازدید کنید

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

با خبرنگاران همراه شوید تا با این 5 محل می توانند لبخند را بر لبان تان نشانده و افسردگی زمستانی را از بین ببرنند آشنا شوید:

  • بانکوک : این شهر شلوغ، شوریده و پر هرج و مرج قطعا در زمان ورود به شما یک شوک فرهنگی خواهد داد. اگر به وسیله هوایی به تایلند سفر می کنید، احتمالا نخستین محل ورود شما به این کشور، خواهد بود. این تجربه قطعا تاثیرگذار و شگفت انگیز بوده و همه باید آن را تجربه نمایند. دست فروش ها هر چیزی را که شما قادر به تصور کردن باشید، به فروش می رسانند. بناهای زیبا و مجلل، خیابان های شلوغ و احساس هیجان مواج در هوا همه و همه در این شهر انتظار شما را خواهند کشید. حتما از بازار شناور بانکوک تماشا نموده، در اغذیه فروشی های خیابانی پاد تاهی (Pad Thai) خورده و از بازارهای آخرهفته ای تماشا کنید. به طور حتم با بودن در این شهر از هیجان زاید الوصفی از این شلوغی که در آن جاری است، برخوردار می شوید.
  • کوه لانتا (Koh Lanta): هنگامی که بیشتر گردشگران در سفر به تایلند به جزیره های Koh Phi Phi و Koh Tao می فرایند، منطقه کوه لانتا دست نخورده و بکر به جای مانده و با سواحل ماسه ای سفید رنگ؛ آب های آرام و طبیعت زیبا، بسیار خلوت بوده و به ندرت در آن دیده می گردد. در این جزیره تعداد زیادی کلبه های ساحلی و خانه های ییلاقی برای اجاره وجود داشته و اگر در پی گذراندن تعطیلاتی سطح بالا نیز باشید، می توانید به یکی از ها و ریسورت های لوکس این محل مراجعه کنید. اجاره یک موتور و گشت و گذار در جزیره، برترین راه برای تماشا سواحل مختلف و پنهان، کشف بازارها، بازی فوتبال و خرید روزانه ماهی تازه از ماهیگیران است.

کوه چانگ (Koh Chang): کو چانگ در استان Trat در 300 کیلومتری شرق بانکوک واقع شده و نزدیک به مرزهای کامبوج واقع شده است. 70 درصد این جزیره را جنگل های استوایی بکر پوشانده است. هم اکنون با یاری فرودگاهی که تنها 15 دقیقه از ترمینال قایق های رایگان فاصله دارد، کوه چانگ بسیار قابل دسترس تر از گذشته شده است. سواحل بکر کوه چانگ و آب شفاف و زلالش در کنار دیگر جاذبه های موجود، سبب شده که محبوبیت منطقه در میان گردشگران تایلندی و بین المللی افزوده شده و همین امر منجر به ساخت مکان های مختلف اقامتی و لوکس برای پذیرایی از این توریستان شده است. سواحل زیبا و پر از آرامشش که با آبهای کریستالی احاطه شده اند، یک مقصد رویایی برای مسافران دوستدار طبیعت است.در تایلند دو منطقه به نام کوه چانگ وجود دارد، یکی از آن ها در شرق قرار داشته و محلی ایده آل برای بازدید در زمستان محسوب می گردد. این جزیره، بسیار فوق العاده بوده و برای هر سلیقه ای، تفریحات قابل ارائه دارد. در این جزیره بخش های مختص خرید، میهمانی، استراحت و آب تنی و … وجود دارد. این جزیره بسیار کوهستانی بوده و پر آب و سرسبز بوده و آب های سواحل آن شفاف و آرام است. توصیه ما در این محل، مراجعه به ساحل شن های سفید (White Sands Beach) است که محلی بسیار زیبا و عالی محسوب می گردد.

کوه پانگانا (Koh Phangan): در این جزیره همیشه در شب های بدر کامل ماه، میهمانی بزرگی برگزار شده و علاوه بر این؛ خود جزیره بسیار زیبا است. سواحل این جزیره از نظر ما در بین برترین سواحل تایلند قرار داشته و در این میان ساحل Leela و ساحل Thong Nai Pan Noi از دیگر سواحل مشهور تر و بهتر هستند. اگر در پی محلی هستید که رستوران ها، کافه ها، موسیقی زنده و تفریحات آبی در آن وجود داشته باشد نیز به ساحل Haad Rin بروید و از امکاناتی که در این مکان وجود دارد، حظ کافی و وافر را ببرید

  • ساحل رایلی (Railay Beach): استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند درآن قرار گرفته اند و رایلی جزو مشهور ترین این سواحل به شمار می آید. این ساحل اگر چه در خاک اصلی تایلند واقع شده است اما تنها راه دسترسی به آن به وسیله قایق است که سبب شده در آن احساس حضور در یک جزیره را داشته باشید. اگر دوست دارید در طول تعطیلات خود فعالیت های زیادی انجام داده و تفریحات مختلفی را تجربه کنید، ساحل رایلی برترین گزینه محسوب می گردد. این ساحل یکی از برترین منطقه ها برای صخره نوردی است و در آن بیش از 700 راستا طبیعی برای صخره نوردی وجود دارد. در این محل می توانید بخشی از مرداب را به صورت خصوصی اجاره نموده، والیبال بازی کنید، یوگا تمرین نموده و یا تنها در ساحل لم داده ، شنا نموده و تمدد اعصاب کنید. باورتان می گردد که تمام این کارها را بتوانید در یک مکان انجام دهید. اگر باور نمی کنید، پس حتما باید بروید و ببینید.

تایلند یک مجموعه فوق العاده از جاذبه های مختلف گردشگری از جمله غذاهای خوش مزه، جنگل های زیبا، سواحل ماسه ای و سفید، و فعالیت ها و تفریحات متعددی است که می تواند تعطیلات شما را پر کند. ماه زانویه برترین زمان برای بازدید از تایلند محسوب شده و دمای هوا در این زمان بین 20 تا 30 درجه بالای صفر بوده و احتمال بارندگی بسیار کم است. تایلند برای بازدید در زمستان، بسیار عالی است. یک لباس شنا خریده، بلیط هواپیمای خود را رزرو نموده و در سرزمین لبخندها، هیجان را تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1167

به "تور تایلند لحظه آخری: 5 محل برتر در تایلند که باید در زمستان سال جاری از آن ها بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: 5 محل برتر در تایلند که باید در زمستان سال جاری از آن ها بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید