یک درمان ایرانی در فینال جام جهانی

به گزارش اهدا بلاگ، فرانسه، فردا در دیداری که در ورزشگاه لوسیل برگزار می شود در فینال جام جهانی به مصاف آرژانتین خواهد رفت. دمبله در مصاحبه ای که با روزنامه فرانسوی اکیپ داشت درباره ویروسی که به اردوی تیم شان حمله کرده، گفت: ما از آن ترسی نداریم. دایوت اوپامکانو و آدرین رابیو از آن رنج بردند و من برای آن ها چای با زنجبیل درست کردم! (با خنده). امیدوارم همه چیز خوب باشد و همه حضور داشته باشند، ما نگران نیستیم، فقط اقدامات احتیاطی را انجام می دهیم.

یک درمان ایرانی در فینال جام جهانی

دمبله در مورد عملکرد خود در جام جهانی گفت: فکر می کنم می توانم به خصوص در قسمت تهاجمی بهتر عمل کنم و تعیین کننده باشم. گاهی اوقات تیم مهم تر است و نباید به آمار فکر کرد، اما امیدوارم در فینال گل بزنم.

او ادامه داد: قبل از شروع مسابقات گفتم که می خواهیم قهرمان شویم و البته الان نسبت به سال 2018 اوضاع فرق کرده است. از حضور در زمین و کمک به ژول کنده و آنتوان گریزمان احساس خوشحالی می کنم؛ وقتی بازیکنی توپ را مهار می کند یا توپ را پس می گیرد، یکدیگر را تشویق می کنیم. من اهمیت خود را در تیم احساس می کنم.

ستاره بارسلونا به رابطه خود با لیونل مسی اشاره کرد و گفت: 4 سال را در بارسلونا با او گذراندم. او بازیکنی استثنایی است که باعث شد در کنار اینیستا، بارسلونا را دوست داشته باشم. خوشحالم که مقابل او بازی می کنم. او آرام است و به جوانان کمک می کند.

وی در مورد مسی اضافه کرد: زمانی که در سن 20 سالگی به بارسلونا رسیدم، او همیشه به من یاد داد که آرام باشم و زمانی برای دریبل زدن و زمان خاصی برای پاس دادن وجود دارد. ما هر کاری انجام خواهیم داد تا او زیاد توپ را لمس نکند. ما برای کشور و تیم خود می جنگیم و می خواهیم جام جهانی را ببریم. با کارنامه عالی مسی، بردن جام برای او خوب است، اما ما هم می خواهیم برای دومین دوره متوالی قهرمان شویم.

دمبله در مورد رفتار بازیکنان آرژانتین و گرفتن تقریبا یک ضربه پنالتی در هر بازی گفت: اگر ضربه پنالتی باشد داور تصمیم می گیرد؛ مدافعان ما بلدند چطور در محوطه جریمه آن ها را مهار کنند و من هم این کار را انجام می دهم. فکر نکنید که بازیکنان آرژانتین بد هستند، در فوتبال باید تهاجمی بود.

منبع : همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1382

به "یک درمان ایرانی در فینال جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک درمان ایرانی در فینال جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید