یوونتوس با بدترین رتبه خود در جدول به تعطیلات کریسمس می رود؛ کار سخت شاگردان پیرلو برای تکرار قهرمانی

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس برای تکرار قهرمانی های خود در سری آ به عملکردی بی نقص در سال 2021 نیاز دارد.

یوونتوس با بدترین رتبه خود در جدول به تعطیلات کریسمس می رود؛ کار سخت شاگردان پیرلو برای تکرار قهرمانی

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس سال 2020 را در رتبه ششم سری آ به پایان رسید. بیانکونری در فصل 2020/21 سری آ تحت هدایت آندره آ پیرلو هنوز با ثبات نشان نداده است. یوونتوس با 13 بازی و 24 امتیاز در رتبه ششم جدول واقع شده است. فاصله قهرمان بدون رقیب یک دهه اخیر سری آ با میلان 10 و اینتر 9 امتیاز است. البته شاگردان پیرلو یک بازی کمتر نسبت به رقبا انجام داده اند و باید در دیدار معوقه هفته سوم به مصاف ناپولی بروند.

طی 22 فصل اخیر سری آ (بدون در نظر دریافت فصل 2006/07 که یوونتوس در سری آ حاضر نبود)، یوونتوس در فصل جاری با بدترین رتبه خود در جدول به تعطیلات کریسمس می رود. یوونتوس در فصل 1998/99 در رتبه هشتم سری آ به تعطیلات کریسمس رفت و در فصلی که میلان قهرمان شد، یوونتوس در نهایت به رتبه هفتم رسید.

با توجه به برگشتن حکم بازی با ناپولی، یوونتوس با شکست مقابل فیورنتینا در یک شب 6 امتیاز از دست داد! یوونتوس و فیورنتینا در هفته چهاردهم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با رجحان عجیب 3-0 ویولا به پایان رسید. یوونتوس مقابل فیورنتینا، سنگین ترین باخت خانگی خود در سری آ از زمان تاسیس استادیوم آلیانز را تجربه کرد. شکست 3-0 مقابل فیورنتینا از زمان تاسیس استادیوم آلیانز تورین در سال 2011، سنگین ترین باخت خانگی یوونتوس در سری آ محسوب می شود. این باخت همچنین یکی از 3 شکست سنگین خانگی یوونتوس طی 20 سال اخیر (قرن 21) در سری آ است:

یوونتوس 0-3 میلان (فصل 2009/10)

یوونتوس 1-4 پارما (فصل 2010/11)

یوونتوس 0-3 فیورنتینا (فصل 2020/21)

فوق ستاره پرتغالی بیانکونری به شکست این تیم واکنش نشان داد. تیم های یوونتوس و فیورنتینا در چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-0 به سود فیورنتینا به پایان رسید. پس شکست سنگین خانگی یوونتوس مقابل فیورنتینا، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی این تیم با انتشار پستی در فیسبوک، به این شکست واکنش نشان داد:

روز گذشته با عملکردی ضعیف و نتیجه ای غیر قابل قبول، برنامه بازی های سال 2020 خود را که سالی خاص و ویژه بود، به پایان رساندیم. استادیوم های خالی، رعایت پروتکل های کرونا، بازی های به تعویق افتاده، وقفه های طولانی و تقویم بسیار فشرده. با این حال، هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. این را می دانیم که باید بیشتر تلاش کنیم، بهتر بازی کنیم و بهشکل باثبات تری پیروز شویم. ما یوونتوس هستیم و چیزی غیر از رجحان در میدان برای ما قابل قبول نیست. امیدوارم این وقفه کوتاه بتواند به ما کمک کند تا قوی تر و متحد تر از همیشه بازگردیم زیرا هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و ما باور داریم که در نهایت یک بار دیگر موفقیت خود را در کنار هواداران متعصب خود جشن خواهیم گرفت. همانطور که ما به شما اعتماد داریم، شما نیز به ما ایمان داشته باشید و ما پیشرفت خواهیم کرد.

سرمربی یووه پس از بازی به صحبت پرداخت: این نتیجه نباید عجیب باشد. ما با نگرشی غلط بازی را شروع کردیم و اگر نگرش و ذهنیت غلطی داشته باشید، در نهایت در چنین شرایط بدی قرار می گیرید. ممکن است در بازی قبل از کریسمس به تعطیلات فکر کنیم اما ما در بازی امشب کاملا تنبل و بدون تمرکز ظاهر شدیم، طبیعتا در چنین شرایطی شکست خوردن نیز اجتناب ناپذیر است.

حالا چند روزی به استراحت و تجدید قوا می پردازیم. سپس باید به دنبال برطرف کردن خطاهایمان باشیم. هنوز هم حس می کنیم تیم قدرتمندی هستیم اما اگر میلان و اینتر بالاتر از ما هستند، یعنی آن ها تا الان بهتر از ما کار کرده اند. نباید انکار کنیم که حالا این دو تیم مدعی قهرمانی سری آ هستند. اشتباهات بونوچی؟ این چیزها برای هر بازیکنی رخ می دهد. بونوچی روز بدی داشت اما او کاپیتان ماست و اعتماد زیادی به او داریم. مصدومیت دلیخت؟ به نظر می رسد که مصدومیت او، خستگی عضلانی است که پس از انجام بازی های متعدد، این مشکل طبیعی است اما فردا باید ببینیم نتیجه آزمایش ها به چه صورت است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 603

به "یوونتوس با بدترین رتبه خود در جدول به تعطیلات کریسمس می رود؛ کار سخت شاگردان پیرلو برای تکرار قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس با بدترین رتبه خود در جدول به تعطیلات کریسمس می رود؛ کار سخت شاگردان پیرلو برای تکرار قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید