گواردیولا؛ رقیب بارسلونا برای جذب گلزن آرژانتینی

به گزارش اهدا بلاگ، منچسترسیتی امیدوار است بتواند لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله اینتر را را به عنوان جانشین سرخیو آگوئرو جذب کند.

گواردیولا؛ رقیب بارسلونا برای جذب گلزن آرژانتینی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ماه های اخیر اخبار و شایعات زیادی در خصوص احتمال انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا منتشر شده بود، اما جوزپ بارتومئو اخیرا خاطرنشان کرد در این شرایط اقتصادی امکان رقم خوردن این انتقال عظیم در تابستان فعلی برای بارسلونا وجود ندارد. حالا شبکه اسکای اسپورتس در گزارشی از خیز منچسترسیتی برای خرید این مهاجم آرژانتینی پرده برداشت.

قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تابستان سال بعد تمام می گردد و هنوز توافقی رسمی برای ماندن این مهاجم 33 ساله در ورزشگاه اتحاد صورت نگرفته است. پپ گواردیولا از لائوتارو مارتینز به عنوان جانشین آگوئرو نام برده و از مدیران تیمش خواسته زمینه انتقال او به ترکیب منچسترسیتی را فراهم نمایند.

این در حالیست که به نظر خود لائوتارو علاقمند به انتقال به بارسلونا و همبازی شدن با لیونل مسی است. اما مدیران باشگاه اسپانیایی به خود لائوتارو مارتینز نیز گفته اند در این تابستان امکان چنین انتقالی بسیار کم است و او برای رفتن به نوکمپ باید یک سال دیگر صبر کند. البته اینتر که مقاومت فراوانی در خصوص پیشنهاد بارسلونا نشان داد، احتمالا همین فرایند را در خصوص منچسترسیتی نیز طی می نماید. مدیران نراتزوری امیدوار به تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز و حذف بند آزادسازی از قرارداد این مهاجم 22 ساله هستند و منچسترسیتی نیز ماموریت دشواری برای خرید لائوتارو خواهد داشت. لائوتارو در این فصل 19 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 346

به "گواردیولا؛ رقیب بارسلونا برای جذب گلزن آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا؛ رقیب بارسلونا برای جذب گلزن آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید