ادعای آ اس اسپانیا: لواندوفسکی رئال مادرید را ترجیح می دهد

به گزارش اهدا بلاگ، نشریه اسپانیایی زبان چاپ مادرید مدعی شد که مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ ممکن است در آینده ای نزدیک این تیم را ترک کند و مقصد مورد نظرش هم جایی نیست جز رئال مادرید.

ادعای آ اس اسپانیا: لواندوفسکی رئال مادرید را ترجیح می دهد

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اس اسپانیا در گزارشی به حدس درباره آینده روبرت لواندوفسکی پرداخته و مدعی شده است که این مهاجم لهستانی در تابستان سال آینده از باشگاه بایرن مونیخ درخواست جدایی خواهد کرد و اولویتش هم پیوستن به رئال مادرید است، حتی اگر پیشنهاد مالی این باشگاه نسبت به سایر پیشنهادهایی که دریافت خواهد کرد پایین تر باشد.

رئال مادرید تابستان امسال در آخرین روزهای جابجایی تابستانی تمام تلاش خود را برای خرید امباپه انجام داد و در نهایت ناکام ماند اما به احتمال قریب به یقین این باشگاه در پنجره تابستانی بعدی مهاجم فرانسوی را به خدمت خواهد گرفت. او که اخیراً هم به تمایلش برای بازی در رئال مادرید اعتراف کرده هنوز حاضر به تمدید قراردادش با PSG نیست، قراردادی که تابستان سال آینده به سرانجام می رسد.

با این حال آ اس مدعی است که رئالی ها ممکن است به سراغ لواندوفسکی هم بروند که در آن صورت او حتی با وجود دریافت پیشنهادهای بهتر، رفتن به سانتیاگو برنابئو را ترجیح خواهد داد.

مهاجم 33 ساله لهستانی در 12 سال حضورش در بوندس لیگا، 339 بازی و 307 گل برای بایرن مونیخ و 187 بازی و 103 گل برای دورتموند به ثبت رسانده است. او در کنار مسی و جورجینیو بازیکنانی هستند که گفته می شود بیشترین شانس را برای کسب توپ طلای فرانس فوتبال در سال 2021 دارند. او سال گذشته بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پیروز به کسب جایزه بهترین بازیکن فیفا شد اما به دلیل شیوع کرونا و خودداری فرانس فوتبال از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا نتوانست این جایزه را کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1049

به "ادعای آ اس اسپانیا: لواندوفسکی رئال مادرید را ترجیح می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای آ اس اسپانیا: لواندوفسکی رئال مادرید را ترجیح می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید