کودک آزار سبزواری متواری است ، کودک در بیمارستان بستری شد

به گزارش اهدا بلاگ، رئیس بهزیستی سبزوار با تکذیب خبر اولیه برخی از رسانه ها درباره دستگیری فرد کودک آزار گفت: نامادری کودک 9 ساله دستگیر شده اما پدر کودک متواری است.

کودک آزار سبزواری متواری است ، کودک در بیمارستان بستری شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، حسین دولت آبادی با تکذیب خبر دستگیری مجرمان احتاقتصادی کودک آزاری در سبزوار گفت: طبق خبر اشتباه یکی از رسانه ها، دستگیری پدر و نامادری کودک 9 ساله مطرح شد اما پس از آن با حضور در بیمارستان و تحقیقات بیشتر متوجه شدیم نامادری کودک 9 ساله دستگیر شده، اما پدر این کودک متواری است.وی با بیان اینکه کودک 9 ساله در حال حاضر در بیمارستان امدادی بستری است، افزود: علائم کوفتگی، سوختگی و کبودی بر روی بدن این پسر دیده شده است.

دولت آبادی با بیان اینکه مادر این کودک در حال پیگیری قضائی پرونده است، بیان نمود: کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی سبزوار با حضور در محل در صورت نیاز به کمک خدمات مناسب را ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه از علل کودک آزاری در جامعه می توان به اعتیاد والدین، شرایط بد و مسائل اقتصادی و مسائل روانی برخی از افراد اشاره کرد، افزود: با پیگیری های اجرا شده در صورتی که این کودک 9 ساله نیاز به مراقبت توسط بهزیستی داشته باشد در مرکز نگهداری بچه ها سبزوار یا مشهد پذیرش خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 722

به "کودک آزار سبزواری متواری است ، کودک در بیمارستان بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک آزار سبزواری متواری است ، کودک در بیمارستان بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید