چرا ایلان ماسک فراوری تسلا Plaid پلاس را کنسل کرد؟

به گزارش اهدا بلاگ، تسلا Plaid پلاس به بازار نخواهد آمد. این خبری بود که ایلان ماسک به وسیله اکانت رسمی توئیتر خود منتشر کرد.

چرا ایلان ماسک فراوری تسلا Plaid پلاس را کنسل کرد؟

خبرنگاران - ایلان ماسک مانند همواره از فرصت حضور هواداران خود در توئیتر استفاده کرد. آخرین خبری که به وسیله او منتشر شد این بود که تسلا Plaid پلاس دیگر در برنامه های فراوری این کمپانی نیست. ماسک مطرح کرد که به جای این مدل، تسلا مدل عادی پلید را فراوری خواهد نمود.

خبر عدم عرضه تسلا Plaid پلاس از سوی ایلان ماسک در توئیتر

ماسک باور دارد مدل S پلید به تنهایی خودرویی بسیار قوی و فوق العاده است. به همین دلیل نیازی به فراوری یک مدل قوی تر نیست. تسلا مدل S پلید از نسل جدید موتورهای این شرکت بهره می برد. قدرتی که سه موتور الکتریکی این خودرو فراوری می نمایند به 1020 اسب بخار می رسد.

موتورهای مدل S پلید شتاب صفر تا صد کیلومتر 1.9 ثانیه ای را برای این خودرو فراهم می نماید. این سریعترین شتابی است که در میان خودروهای فراوری انبوه وجود خواهد داشت. حداکثر سرعت این خودرو نیز فراتر از 320 کیلومتر در ساعت عنوان شده است.

این خودرو قادر است تا مسافت یک چهارم مایل را در کمتر از 9 ثانیه به اتمام برساند. همچنین باتری های مدل S پلید توانایی پیمایش مسافتی بیش از 600 کیلومتر را در اختیار راننده می گذارند.

تسلا پلید پلاس چه مشخصاتی داشت؟

تسلا Plaid پلاس زمانی که از سوی این کمپانی معرفی شده بود مشخصات فنی خیره نماینده ای داشت. 1100 اسب بخار قدرت، پیمایش بیش از 800 کیلومتر و فرمانی که شبیه به سکان راهنمایی هواپیما بود توجه همگان را به خود جلب نموده بود.

نمای فرمان تسلا پلید پلاس

البته بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که تسلا نمی تواند چنین طرحی را برای Plaid پلاس تجاری سازی کند.

چرا ورود خودروهای تسلا به مراکز نظامی چین ممنوع شد؟

منبع: بیت ران
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 878

به "چرا ایلان ماسک فراوری تسلا Plaid پلاس را کنسل کرد؟" امتیاز دهید

15 کاربر به "چرا ایلان ماسک فراوری تسلا Plaid پلاس را کنسل کرد؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ایلان ماسک فراوری تسلا Plaid پلاس را کنسل کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید