چالش جدیدکمیته رویدادها ومسابقات والیبال، آیا سالن اضافه خواهد شد؟

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برای دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران سه تصمیم مهم گرفته است که بنا به درخواست اکثریت باشگاه ها، برگزاری رقابت ها به صورت متمرکز در تهران، از جمله این تصمیمات است.

چالش جدیدکمیته رویدادها ومسابقات والیبال، آیا سالن اضافه خواهد شد؟

بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی، از هشتم دی ماه با ورود تیم ها به تهران شروع می گردد و مسابقات هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی، روز سه شنبه نهم دی ماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون برگزار خواهد شد.

با توجه به حساسیت مسابقات دور برگشت، استفاده از ویدئو چک در ادامه لیگ برتر مردان، از دیگر تصمیمات جدید است که درصد اشتباهات انسانی را به حداقل برساند. استفاده از VIS در ادامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران نیز از دیگر تصمیمات فدراسیون برای این رقابت ها است که از نتایج آن می توان در بسیاری از جهات از جمله دعوت ملی پوشان به اردوی تیم ملی و… استفاده کرد.

نکته مهم در برگزاری مسابقات دور برگشت به شیوه متمرکز در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون این سوال را ایجاد می نماید که با توجه به حضور 14 تیم در رقابت ها و برگزاری 7 ملاقات، مسابقات چگونه برنامه ریزی خواهد شد تا فشاری در زمان بندی برگزاری مسابقات ایجاد نگردد. چرا که در دو رفت با توجه به حذف تیم شهروند اراک و تغییرات اعمال شده شش بازی در روز برگزار و هر سالن میزبان سه ملاقات بود. حال باید دید تدبیر کمیته رویدادها و مسابقات در این زمینه چیست.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران درباره تصمیم فدراسیون برای برگزاری رقابت ها با حضور 14 تیم گفت: پیشنهاد بعضی از تیم ها این بود تا مسابقات در سه سالن برگزار گردد اما از آنجایی که قرار است در رقابت های دور برگشت از ویدئوچک استفاده کنیم و ما دو ویدئوچک بیشتر نداریم، نمی توانیم در سه سالن این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: کمیته مسابقات و رویدادها برنامه رقابت ها را پس از صحبت با تیم ها اعلام خواهد نمود، چراکه بعضی از تیم ها پیشنهادات متفاوتی می دهند و از آنجایی که ما از ابتدای فصل تلاشمان بر استفاده از خرد جمعی بوده است ظرف یکی دو روز آینده کمیته مسابقات نحوه نهایی شیوه برگزاری مسابقات را اعلام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 591

به "چالش جدیدکمیته رویدادها ومسابقات والیبال، آیا سالن اضافه خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدیدکمیته رویدادها ومسابقات والیبال، آیا سالن اضافه خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید