پیش بینی ورود سامانه بارشی تازه به تهران ، احتمال بارش باران در سطح استان تهران

به گزارش اهدا بلاگ، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران شرایط جوی این استان، با ورود سامانه بارشی نو، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

پیش بینی ورود سامانه بارشی تازه به تهران ، احتمال بارش باران در سطح استان تهران

به گزارش خبرنگاران، با آنالیز نقشه های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش یابی ،عددی شرایط جوی استان تهران با ورود و فعالیت سامانه بارشی نو وقوع ناپایداری های محلی تا روز سه شنبه (23 خرداد) به طور متناوب در برخی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.

از روز دوشنبه(22 خرداد) افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می گردد.

بارش ها روز یکشنبه (21 خرداد) در سطح استان و روز دوشنبه در ارتفاعات مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (22 خرداد) قسمتی ابری همراه با وزش باد، به تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (23 خرداد) قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 35 درجه سانتیگراد، گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1454

به "پیش بینی ورود سامانه بارشی تازه به تهران ، احتمال بارش باران در سطح استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ورود سامانه بارشی تازه به تهران ، احتمال بارش باران در سطح استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید